"Kaikki Suomen frisbeegolfradat yhdessä paikassa."

Huja frisbeegolf

Radan kuvaus

Aloittelijaystävällinen rata, joka tarjoaa monipuolisia väyliä pienillä korkeuseroilla höystettynä.

Lue lisää

Huom! kyseessä on yksityinen & maksullinen rata. Auki klo 8-21 joka päivä. Ratamaksu 5€/hlö. Kausimaksu 50€/hlö. Maksu MobilePayllä numeroon 0449775506 tai käteismaksu postilaatikkoon josta löytyvät myös maksuohjeet ja tuloskortit.

Mahdollisuus kolmen kiekon setin lainaan. Kadotetuista kiekoista peritään 10€/kiekko.

Frisbeegolfin lisäksi Hujansalon Kullassa on mahdollista majoittua, viettää iltaa vuokrattavassa rantasaunassa tai tulla majoittumaan omalla asuntoautolla radan välittömään läheisyyteen.

Tiedustelut numerosta 044 9775 506 / Hujansalon Kulta.

Ajankohtaista

Radan tiedot

  • Osoite

    Saari 137
    18300 Heinola


  • Rata kartalla

  • Perustettu

    2020

  • Korit

    Discmania

  • Väylien määrä

    9

  • Heittopaikat

    Hiekka/Sora

  • Pinnanmuodot

    Kumpuileva, jonkin verran korkeuseroja

  • Opasteet

    Muu

  • Ratatyyppi

    Metsärata

  • Ylläpito

    Viikoittainen

  • Ratamestari

    Hujansalon Kulta

  • Suunnittelija

    Team Frisbeedivari

  • Ilmainen/maksullinen

    maksullinen

  • Lisätietoja

    Vuokramökkejä, asuntovaunupaikkoja. Hujansalon Kullan Facebook-sivut p. 044 9775 506

  • Talvipelattavuus

    Ei tiedossa

Väyläkuvaukset

Huja frisbeegolf

Ratakartta

Väylä 1: Huja #1

Pituus 89 metriä. Par 3

Väylä 2: Huja #2

Pituus 62 metriä. Par 3

Väylä 3: Huja #3

Pituus 58 metriä. Par 3

Väylä 4: Huja #4

Pituus 91 metriä. Par 4

Väylä 5: Huja #5

Pituus 30 metriä. Par 3

Väylä 6: Huja #6

Pituus 52 metriä. Par 3

Väylä 7: Huja #7

Pituus 30 metriä. Par 3

Väylä 8: Huja #8

Pituus 56 metriä. Par 3

Väylä 9: Huja #9

Pituus 83 metriä. Par 3

3 arvostelua radalle “Huja frisbeegolf

    Luin Aten varsin pätevän arvostelun/ohjeistuksen ennen radan bongaamista, joten tiesin mitä odottaa. Ratamaksun tosiaan maksaa bongaamisen ja rataprojektin kannatuksen ilosta, vaikka se onkin tasoon nähden aika suuri.

    Ensimmäisenä kehitysaskelena radalla toivoisi kunnon tiipaikkoja. Nyt pidemmillä väylillä draivaaminen oli paikoin hieman arvelluttavaa. Muutoinkin radasta saisi osaavalla suunnittelulla huomattavasti pätevämmän suhteellisen maltillisilla toimenpiteillä.

    Parasta paikassa on sen sijainti. Matka radalle, saareen, ja paikoin avautuvat maisemat ovat huikeat! Eipä radalla ruuhkaakaan ole varmaan koskaan. 🙂

    Rata bongattu ja karttalinkki vie suoraan oikeaan paikkaan. Auto parkkiin navettarakennuksen oikealle puolelle, ratamaksu kuntoon ja pellon viertä pieni kävely radalle.

    Tavattiin paikan omistaja/yrittäjä ja rupateltiin radasta pieni hetki. Saatiin kuulla hyvää tietoa radan eri vaiheista ja millä ajatuksella rata on yleensäkin tehty. Väylän 4 mandon voisi poistaa, se on metsässä aivan turha. Väylää 5 voisi pidentää hieman vetämällä heittopaikkaa taaksepäin, jolloin väylä olisi 40-50 metrinen. Muutoin radan väylät olivat tasoltaan hyvinä. Väylän 7 maisemat 6/5 🙂

    Väylät ovat ns. perusväyliä, osin lyhyitä. Rata on tarkoitettu aloittelijoille ja yrityksien tyky-toimitaan, mikä selittää radan tasoa paljon. Heittopaikat olivat maapohjalla, silti kaipaisin kunnon heittoalustoja. Jonkin verran pitää vielä tehdä raivausta.

    Ratamaksu tuntui osin suurelta verrattuna radan tasoon. Toisaalta maksu meni hyvään tarkoitukseen ja omistajilla on halua viedä rataa eteenpäin, joten maksu on mielestäni paikallaan.

    Nykymuodossaan 2-3/5 rata.

Vastaa