Kauniille kartanoalueelle rakennettu 18-väyläinen rata sekä 9-väyläinen aloittelijarata. Radoilta löytyy puisto-, metsä- ja niittyväyliä, lehti- ja havupuumetsää sekä kallioita ja korkeuseroja. Pääset heittämään niin ylä- kuin alamäkeen sekä nauttimaan poikkeuksellisen hienoista puitteista.
Radalle on tulossa lähitulevaisuudessa erillinen harjoittelualue sekä 6 väyläinen family course. Radalla toimii myös Oittaan frisbeegolfradan löytökiekkopiste (aarreaitta), joka on auki jokaisena päivänä viikossa.
Ace Park -premium-rata on laadun tae. Ace Park -suunnittelussa otetaan huomioon huipputason pelaajakokemus sekä harrastajalle, että lisenssipelaajalle terävin kärki mukaan lukien – riittävän helppoa ensikertalaiselle, uusia haasteita ammattilaisille – samassa paketissa.
Korit: Innova Discathcer Pro 28 sekä Prodigy T2.
Amatööriradan päiväpelimaksu on 3 €. Pro radan päiväpelinaksu on 6 €.
Radan tiedot
Osoite
Bodomintie 37
02740 Espoo
Perustettu
2022
Korit
DiscGolfPark-maalikori
Väylien määrä
18
Heittopaikat
Tekonurmi
Pinnanmuodot
Kumpuileva, jonkin verran korkeuseroja
Opasteet
Itsetehdyt opasteet
Ratatyyppi
Peltorata Puistorata Metsärata
Ylläpito
Päivittäinen
Ratamestari
Espoon Puskasoturit
Suunnittelija
Kalevi "Aceman" Louhivuori, Miikka Saturi, Mikko Tanska ja Jukka Suomela
Hauskoja ja monipuolisia väyliä; teknistä metsää ja pitkiä liidätyksiä suurilla korkeuseroilla hienossa ympäristössä. Teepadit erinomaiset. Tuntui että ratamaksulle ei kuitenkaan oikein saanut vastinetta radan huollon osalta; toki ehkä tässä vaiheessa vuotta aktiivinen huolto on päättynyt. Pitkää heinikkoa ja opasteet osin heikot. Muutama kori vinossa.
Toista kertaa käymässä, ekaa kertaa tänä kesänä. Aika paljon joutuu yhtymään Timotellin ja Vuotilan kommentteihin. Tässä painaa nyt eniten se, että kyseessä on maksullinen rata, jolloin tietyt odotukset ovat itsestäänselvyyksiä. Radassa olisi kyllä potentiaalia.
Väylät hoitamatta: pajukkoa, risukkoa, puskaa ja heinää jokapuolella. Radan hoitamista ja ylläpitämistä ei ole pelkästään se, että muutamalla niittyväylällä ajetaan nurmikko minttiin. Tässä tapauksessa vaatii raivaussahaa, siimaleikkuria ja moottorisahaa. Harmi, että viimeisen älyttömyysväylän korin päällä olevasta sahasta oli bensa loppu, muuten olisi voinut näyttää esimerkillä.
Radassa on todella paljon potentiaalia. Monipuolisia väyliä, hienoja väyliä, mukavia linjoja! Miljöö miellyttävä myös! Vielä on uudenradan tapaan tallaamaton, väylien reunalla pusikkoa. Talkoo voimin homma etenee!
Aivan hirveä rata maksulliseksi radaksi. Rataa ei ole hoidettu milläänlailla. Jos ei osu keskelle väylää niin kiekkoja saa etsiä, joillain väylillä kiekkoa saa etsiä vaikka heittäis suoraan kupille. Risuja ja kantoja jokapuolella. 90% prosenttia väylistä suunniteltu forelle. Tulipahan käytyä samalla kertaa täällä kahdesti, ekan ja vikan kerran. Onneksi oittaan kenttä on vieressä.
Mitä tarkoitat että rataa ei ole hoidettu millään lailla? Eilen kun siellä kävin oli pelto juuri ajettu ja tosi hyvässä kunnossa rata.
Tietysti siellä on vielä parannettavaa kun on niin uusi rata, mutta puitteet, ravintolat ja terassit aivan super hienot.
Ei ole maksun arvoinen rata. Karheikot siivoamatta, monikin puttirinki sellainen ettei ole paikkoja edes 6m etäisyydellä korista. Hiekat uupuu matosta ja osin aika erikoista väyläsuunnittelua. Lisäksi moni väylä varmasti sateen jälkeen jopa vaarallinen liikkua liukkaiden rinteiden vuoksi. Nykymuodossaan 2,5/5 rata, mutta maksullisuus tiputtaa tästä vielä puolikkaan tähden.
Erinomainen rata! Vahva suositus! Tämä uusi kokonaisuus on ihan eri maata, kuin viime vuoden(2022) aloittelijoiden rata, joista näkyy täällä vielä paljon arvosteluja. Lisää maksullisia ratoja!
Kävin tänään testaamassa radan ja kehnoista kommenteista johtuen ennakkuluulot olivat matalalla. Rata oli silti positiivinen yllätys kokonaisuutena. Radalla oli paljon erilailla haastavia väyliä: Oli tiukkoja metsäväyliä, pitkiä peltoväyliä, saarekeväyliä, haastavia ob rajoja ja paljon korkeuseroja. Uutuudesta huolimatta väylät oli helposti erotettavissa ja opasteet oli erinomaiset näin ensikertalaisen silmin. Infotaululla ollut väärä/vanhentunut karkka aluksi vähän hämmensi, mutta en lopulta joutunut katsomaan kertaakaan karttaa kierroksen aikana hyvien opasteiden johdosta.
Aloittelevalle puolisolleni väylät olivat hivenen liian pitkiä. Mikäli väylillä olisi ns. ”kakkostiit” kokemattomampia pelaajia varten, menisi tämä meillä ehdottomasti suosikkien joukkoon.
Melko monipuolinen rata; on lyhyttä ja pitkää väylää, ylä- ja alamäkeä, metsää, puistoa ja peltoa. Valitettavasti. Tuntuu kuin kaikkea mahdollista olisi yritetty tunkea samaan pakettiin, mutta kuitenkin vähemmän olisi enemmän. Puistomaiset pihapiiriin ja teiden varsille rakennetut väylät ovat radan suurin heikkous. Vaaran paikkoja ovat myös risteävät väylät ja polut. Muutamat pitkät siirtymät tekivät haittaa pelikokemukselle. Itse en pidä pitkistä peltoväylistäkään. Hienot puitteet, joita ei täysin ole osattu tai voitu hyödyntää.
Red Course toimii jotenkin puistomaisena 9-väyläisenä alottelijaratana jos sellaisesta pitää. Silti joukossa on pari turhan pitkää siirtymää ja pari väylää on myös vaarallisen lähellä maanteitä.
Blue Course toimii hyvin lukuun ottamatta väyliä 10-15, jotka on rakennettu suurelta osin päällekkäin 9-väyläisen radan kanssa. Muutama erityisen pitkä siirtymä jäi harmittamaan. Mutta hienojakin väyliä radalta löytyy.
Uudemman kerran tuli käytyä kun törmäsin jälleen Facebook -spämmäykseen radasta että nyt on uutta ja hienoa. Valitettavasti jälleen kerran tässä oli eroa kuin hampurilaismainoksissa varsinaisen tuotteen ja mainoksen välillä.
Pettyä sai toisen kerran, joskin muutamat vaarallisimmat paikat sentään oli korjattu. Rata täysin keskeneräinen ja kokemus on kuin keskeneräiseen metsän raivaukseen kävelisi. Uudet väylät ja muutkaan ei varmasti hetkessä tule mutta kyllä nykypäivänä pitäisi jo aivan eri tasolla toimia varsinkin maksullisella radalla. Heikko esitys.
Olipa kyllä huono kokemus. Soitin etukäteen ja respasta kerrottiin, että rata täysin pelattavissa.. no ei ollut.
Miinusta: Ykkös ja kakkos väylää ei pystynyt edes pelaamaan, koska edessä iso huvilateltta. Kolmos väylän avaus rakennuksen seinään, vaikka avaus ei ollut kovinkaan huono. Next tee -kylttejä ei paljoa näkynyt. Pitkää heinää väylät täynnä.
10 väylää pelattavissa ja hirvee heinikko monessa paikassa. Next tee kylttien perusteella ei kyllä löydä mihinkään vaan pakko turvautua karttaan. Mielikuvituksettomia, tylsiä ja surkeita väyliä. Suurin osa jopa vaarallisia. Menee ehdottomasti top 10 paskimmat viritykset tämä rata. Kyllä vitutti maksaa 6€ Ja koko päivä pilalla tuon irvikuvan takia.
Kävin täällä pian avajaispäivän jälkeen kun satuin alueella olemaan työmatkalla. Tottahan toki heti bongaamaan rata josta kuulin Facebookissa.
Kierroksen ja radan suunnittelun voi tiivistää tähän: Heitin autotielle vastaantulevaa autoa jolla vauhtia varmaan se 60km/h mikä on rajoituksenakin. Heitto ei edes ollut kovin pahasti epäonnistunut.
Kun järkytykseltä sain pelattua kierroksen loppuun tulin niin nopeasti tulin johtopäätökseen että täällä voi käydä kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ei jatkoon kenellekään. Tähän asti yksi huonoimpia ratoja erityisesti ottaen huomioon maksullisuuden.
Nyt pakko sanoo ettei ollut rahan arvoinen kokonaisuus. Ei ainakaan vielä. Tiit ja kyltit ovat kaikki kunnossa mutta väylistä ei juurikaan hyvää sanottavaa. Tylsiä, jopa hieman vaarallisia. Taloja lähellä jne. Toivottavasti paranee kun tulee lisää väyliä ja rataa kehitetään.
Hauskoja ja monipuolisia väyliä; teknistä metsää ja pitkiä liidätyksiä suurilla korkeuseroilla hienossa ympäristössä. Teepadit erinomaiset. Tuntui että ratamaksulle ei kuitenkaan oikein saanut vastinetta radan huollon osalta; toki ehkä tässä vaiheessa vuotta aktiivinen huolto on päättynyt. Pitkää heinikkoa ja opasteet osin heikot. Muutama kori vinossa.
Hieno ja monipuolinen rata. Hyvät heittopaikat. Suosittelen
Hyvä ja monipuolinen rata. Väylät, teet ja korit olivat erittäin hyvässä kunnossa. Suosittelen!
Toista kertaa käymässä, ekaa kertaa tänä kesänä. Aika paljon joutuu yhtymään Timotellin ja Vuotilan kommentteihin. Tässä painaa nyt eniten se, että kyseessä on maksullinen rata, jolloin tietyt odotukset ovat itsestäänselvyyksiä. Radassa olisi kyllä potentiaalia.
Väylät hoitamatta: pajukkoa, risukkoa, puskaa ja heinää jokapuolella. Radan hoitamista ja ylläpitämistä ei ole pelkästään se, että muutamalla niittyväylällä ajetaan nurmikko minttiin. Tässä tapauksessa vaatii raivaussahaa, siimaleikkuria ja moottorisahaa. Harmi, että viimeisen älyttömyysväylän korin päällä olevasta sahasta oli bensa loppu, muuten olisi voinut näyttää esimerkillä.
Radassa on todella paljon potentiaalia. Monipuolisia väyliä, hienoja väyliä, mukavia linjoja! Miljöö miellyttävä myös! Vielä on uudenradan tapaan tallaamaton, väylien reunalla pusikkoa. Talkoo voimin homma etenee!
Ehdottomasti menen uudelleen!
Aivan hirveä rata maksulliseksi radaksi. Rataa ei ole hoidettu milläänlailla. Jos ei osu keskelle väylää niin kiekkoja saa etsiä, joillain väylillä kiekkoa saa etsiä vaikka heittäis suoraan kupille. Risuja ja kantoja jokapuolella. 90% prosenttia väylistä suunniteltu forelle. Tulipahan käytyä samalla kertaa täällä kahdesti, ekan ja vikan kerran. Onneksi oittaan kenttä on vieressä.
Mitä tarkoitat että rataa ei ole hoidettu millään lailla? Eilen kun siellä kävin oli pelto juuri ajettu ja tosi hyvässä kunnossa rata.
Tietysti siellä on vielä parannettavaa kun on niin uusi rata, mutta puitteet, ravintolat ja terassit aivan super hienot.
Ei ole maksun arvoinen rata. Karheikot siivoamatta, monikin puttirinki sellainen ettei ole paikkoja edes 6m etäisyydellä korista. Hiekat uupuu matosta ja osin aika erikoista väyläsuunnittelua. Lisäksi moni väylä varmasti sateen jälkeen jopa vaarallinen liikkua liukkaiden rinteiden vuoksi. Nykymuodossaan 2,5/5 rata, mutta maksullisuus tiputtaa tästä vielä puolikkaan tähden.
Erinomainen rata! Vahva suositus! Tämä uusi kokonaisuus on ihan eri maata, kuin viime vuoden(2022) aloittelijoiden rata, joista näkyy täällä vielä paljon arvosteluja. Lisää maksullisia ratoja!
Kävin tänään testaamassa radan ja kehnoista kommenteista johtuen ennakkuluulot olivat matalalla. Rata oli silti positiivinen yllätys kokonaisuutena. Radalla oli paljon erilailla haastavia väyliä: Oli tiukkoja metsäväyliä, pitkiä peltoväyliä, saarekeväyliä, haastavia ob rajoja ja paljon korkeuseroja. Uutuudesta huolimatta väylät oli helposti erotettavissa ja opasteet oli erinomaiset näin ensikertalaisen silmin. Infotaululla ollut väärä/vanhentunut karkka aluksi vähän hämmensi, mutta en lopulta joutunut katsomaan kertaakaan karttaa kierroksen aikana hyvien opasteiden johdosta.
Aloittelevalle puolisolleni väylät olivat hivenen liian pitkiä. Mikäli väylillä olisi ns. ”kakkostiit” kokemattomampia pelaajia varten, menisi tämä meillä ehdottomasti suosikkien joukkoon.
Melko monipuolinen rata; on lyhyttä ja pitkää väylää, ylä- ja alamäkeä, metsää, puistoa ja peltoa. Valitettavasti. Tuntuu kuin kaikkea mahdollista olisi yritetty tunkea samaan pakettiin, mutta kuitenkin vähemmän olisi enemmän. Puistomaiset pihapiiriin ja teiden varsille rakennetut väylät ovat radan suurin heikkous. Vaaran paikkoja ovat myös risteävät väylät ja polut. Muutamat pitkät siirtymät tekivät haittaa pelikokemukselle. Itse en pidä pitkistä peltoväylistäkään. Hienot puitteet, joita ei täysin ole osattu tai voitu hyödyntää.
Red Course toimii jotenkin puistomaisena 9-väyläisenä alottelijaratana jos sellaisesta pitää. Silti joukossa on pari turhan pitkää siirtymää ja pari väylää on myös vaarallisen lähellä maanteitä.
Blue Course toimii hyvin lukuun ottamatta väyliä 10-15, jotka on rakennettu suurelta osin päällekkäin 9-väyläisen radan kanssa. Muutama erityisen pitkä siirtymä jäi harmittamaan. Mutta hienojakin väyliä radalta löytyy.
Lisään vielä, että tiit ovat hyvät, toki tällä kertaa enimmäkseen lumen alla. Samoin opasteet ja korit hyvät.
Uudemman kerran tuli käytyä kun törmäsin jälleen Facebook -spämmäykseen radasta että nyt on uutta ja hienoa. Valitettavasti jälleen kerran tässä oli eroa kuin hampurilaismainoksissa varsinaisen tuotteen ja mainoksen välillä.
Pettyä sai toisen kerran, joskin muutamat vaarallisimmat paikat sentään oli korjattu. Rata täysin keskeneräinen ja kokemus on kuin keskeneräiseen metsän raivaukseen kävelisi. Uudet väylät ja muutkaan ei varmasti hetkessä tule mutta kyllä nykypäivänä pitäisi jo aivan eri tasolla toimia varsinkin maksullisella radalla. Heikko esitys.
Huom! Rata uudistunut lähes täysin syksyllä 2022. Alla olevat kommentit ja arvostelut koskevat vanhaa rataa.
Olipa kyllä huono kokemus. Soitin etukäteen ja respasta kerrottiin, että rata täysin pelattavissa.. no ei ollut.
Miinusta: Ykkös ja kakkos väylää ei pystynyt edes pelaamaan, koska edessä iso huvilateltta. Kolmos väylän avaus rakennuksen seinään, vaikka avaus ei ollut kovinkaan huono. Next tee -kylttejä ei paljoa näkynyt. Pitkää heinää väylät täynnä.
Plussaa: hieno miljöö ja erinomaiset tee-padit.
10 väylää pelattavissa ja hirvee heinikko monessa paikassa. Next tee kylttien perusteella ei kyllä löydä mihinkään vaan pakko turvautua karttaan. Mielikuvituksettomia, tylsiä ja surkeita väyliä. Suurin osa jopa vaarallisia. Menee ehdottomasti top 10 paskimmat viritykset tämä rata. Kyllä vitutti maksaa 6€ Ja koko päivä pilalla tuon irvikuvan takia.
Väylät 1. ja 2. ovat purettu pois huvilateltan tieltä. Käytössä vain kymmenen väylää. Ei ole 6€ arvoinen kierros.
Onko ennakkoon mitään ohjeita milloin rataa voi pelata ja missä ja miten paljon maksaa? Kerta kyseessä on maksullinen rata.
Tulipa bongattua. Jään mielenkiinnolla odottamaan miten tämä rata kehittyy. Tällaisenaan ei anna aihetta uuteen käyntikertaan.
Kävin täällä pian avajaispäivän jälkeen kun satuin alueella olemaan työmatkalla. Tottahan toki heti bongaamaan rata josta kuulin Facebookissa.
Kierroksen ja radan suunnittelun voi tiivistää tähän: Heitin autotielle vastaantulevaa autoa jolla vauhtia varmaan se 60km/h mikä on rajoituksenakin. Heitto ei edes ollut kovin pahasti epäonnistunut.
Kun järkytykseltä sain pelattua kierroksen loppuun tulin niin nopeasti tulin johtopäätökseen että täällä voi käydä kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ei jatkoon kenellekään. Tähän asti yksi huonoimpia ratoja erityisesti ottaen huomioon maksullisuuden.
Nyt pakko sanoo ettei ollut rahan arvoinen kokonaisuus. Ei ainakaan vielä. Tiit ja kyltit ovat kaikki kunnossa mutta väylistä ei juurikaan hyvää sanottavaa. Tylsiä, jopa hieman vaarallisia. Taloja lähellä jne. Toivottavasti paranee kun tulee lisää väyliä ja rataa kehitetään.