"Kaikki Suomen frisbeegolfradat yhdessä paikassa."

Ace Park Backby

Lue rataluokituksista

Radan kuvaus

Kauniille kartanoalueelle rakennettu 18-väyläinen rata sekä 9-väyläinen aloittelijarata. Radoilta löytyy puisto-, metsä- ja niittyväyliä, lehti- ja havupuumetsää sekä kallioita ja korkeuseroja. Pääset heittämään niin ylä- kuin alamäkeen sekä nauttimaan poikkeuksellisen hienoista puitteista.

Lue lisää

Radalle on tulossa lähitulevaisuudessa erillinen harjoittelualue sekä 6 väyläinen family course. Radalla toimii myös Oittaan frisbeegolfradan löytökiekkopiste (aarreaitta), joka on auki jokaisena päivänä viikossa.

Ace Park -premium-rata on laadun tae. Ace Park -suunnittelussa otetaan huomioon huipputason pelaajakokemus sekä harrastajalle, että lisenssipelaajalle terävin kärki mukaan lukien – riittävän helppoa ensikertalaiselle, uusia haasteita ammattilaisille – samassa paketissa.

Korit: Innova Discathcer Pro 28 sekä Prodigy T2.

Amatööriradan päiväpelimaksu on 3 €. Pro radan päiväpelinaksu on 6 €.

Ajankohtaista

Ei blogipostauksia.

Radan tiedot

  • Osoite

    Bodomintie 37
    02740 Espoo


  • rata kartalla

  • Perustettu

    2022

  • Korit

    DiscGolfPark-maalikori

  • Väylien määrä

    18

  • Heittopaikat

    Tekonurmi

  • Pinnanmuodot

    Kumpuileva, jonkin verran korkeuseroja

  • Opasteet

    Itsetehdyt opasteet

  • Ratatyyppi

    Peltorata
    Puistorata
    Metsärata

  • Ylläpito

    Päivittäinen

  • Ratamestari

    Espoon Puskasoturit

  • Suunnittelija

    Kalevi "Aceman" Louhivuori, Miikka Saturi, Mikko Tanska ja Jukka Suomela

  • Ilmainen/maksullinen

    maksullinen

  • Lisätietoja

    Kylpylähotelli, ravintola, kahvio, harjoituskorit, vessat, suihkut, saunat, pro shop, www.backby.fi, www.acemanofficial.com

  • Tulevat tapahtumat
  • Lähimmät jälleenmyyjät

Väyläkuvaukset

Ace Park Backby – Blue Course

Väylä 1: Ace Park Backby - Blue Course #1

Pituus 82 metriä. Par 3

+3,0m

Väylä 2: Ace Park Backby - Blue Course #2

Pituus 50 metriä. Par 3

Väylä 3: Ace Park Backby - Blue Course #3

Pituus 83 metriä. Par 3

+2,0m

Väylä 4: Ace Park Backby - Blue Course #4

Pituus 63 metriä. Par 3

-1,0m

Väylä 5: Ace Park Backby - Blue Course #5

Pituus 104 metriä. Par 4

+8,0m

Väylä 6: Ace Park Backby - Blue Course #6

Pituus 228 metriä. Par 5

-20,0m

Väylä 7: Ace Park Backby - Blue Course #7

Pituus 153 metriä. Par 4

+10,0m

Väylä 8: Ace Park Backby - Blue Course #8

Pituus 140 metriä. Par 4

-15,0m

Väylä 9: Ace Park Backby - Blue Course #9

Pituus 86 metriä. Par 3

+9,0m

Väylä 10: Ace Park Backby - Blue Course #10

Pituus 55 metriä. Par 3

-8,0m

Väylä 11: Ace Park Backby - Blue Course #11

Pituus 88 metriä. Par 3

-7,0m

Väylä 12: Ace Park Backby - Blue Course #12

Pituus 80 metriä. Par 3

Väylä 13: Ace Park Backby - Blue Course #13

Pituus 60 metriä. Par 3

+7,0m

Väylä 14: Ace Park Backby - Blue Course #14

Pituus 95 metriä. Par 3

-6,0m

Väylä 15: Ace Park Backby - Blue Course #15

Pituus 73 metriä. Par 3

Väylä 16: Ace Park Backby - Blue Course #16

Pituus 92 metriä. Par 3

+11,0m

Väylä 17: Ace Park Backby - Blue Course #17

Pituus 90 metriä. Par 4

+25,0m

Väylä 18: Ace Park Backby - Blue Course #18

Pituus 205 metriä. Par 5

+3,0m

Ace Park Backby – Red Course

Väylä 1: Ace Park Backby - Red Course #1

Pituus 42 metriä. Par 3

-7m

Väylä 2: Ace Park Backby - Red Course #2

Pituus 58 metriä. Par 3

-5m

Väylä 3: Ace Park Backby - Red Course #3

Pituus 80 metriä. Par 4

Väylä 4: Ace Park Backby - Red Course #4

Pituus 60 metriä. Par 3

+6m

Väylä 5: Ace Park Backby - Red Course #5

Pituus 55 metriä. Par 3

-2,5m

Väylä 6: Ace Park Backby - Red Course #6

Pituus 55 metriä. Par 3

Väylä 7: Ace Park Backby - Red Course #7

Pituus 62 metriä. Par 3

+5m

Väylä 8: Ace Park Backby - Red Course #8

Pituus 69 metriä. Par 3

-2,5

Väylä 9: Ace Park Backby - Red Course #9

Pituus 73 metriä. Par 3

9 arvostelua radalle “Ace Park Backby

    Uudemman kerran tuli käytyä kun törmäsin jälleen Facebook -spämmäykseen radasta että nyt on uutta ja hienoa. Valitettavasti jälleen kerran tässä oli eroa kuin hampurilaismainoksissa varsinaisen tuotteen ja mainoksen välillä.

    Pettyä sai toisen kerran, joskin muutamat vaarallisimmat paikat sentään oli korjattu. Rata täysin keskeneräinen ja kokemus on kuin keskeneräiseen metsän raivaukseen kävelisi. Uudet väylät ja muutkaan ei varmasti hetkessä tule mutta kyllä nykypäivänä pitäisi jo aivan eri tasolla toimia varsinkin maksullisella radalla. Heikko esitys.

    Olipa kyllä huono kokemus. Soitin etukäteen ja respasta kerrottiin, että rata täysin pelattavissa.. no ei ollut.

    Miinusta: Ykkös ja kakkos väylää ei pystynyt edes pelaamaan, koska edessä iso huvilateltta. Kolmos väylän avaus rakennuksen seinään, vaikka avaus ei ollut kovinkaan huono. Next tee -kylttejä ei paljoa näkynyt. Pitkää heinää väylät täynnä.

    Plussaa: hieno miljöö ja erinomaiset tee-padit.

    10 väylää pelattavissa ja hirvee heinikko monessa paikassa. Next tee kylttien perusteella ei kyllä löydä mihinkään vaan pakko turvautua karttaan. Mielikuvituksettomia, tylsiä ja surkeita väyliä. Suurin osa jopa vaarallisia. Menee ehdottomasti top 10 paskimmat viritykset tämä rata. Kyllä vitutti maksaa 6€ Ja koko päivä pilalla tuon irvikuvan takia.

    Kävin täällä pian avajaispäivän jälkeen kun satuin alueella olemaan työmatkalla. Tottahan toki heti bongaamaan rata josta kuulin Facebookissa.

    Kierroksen ja radan suunnittelun voi tiivistää tähän: Heitin autotielle vastaantulevaa autoa jolla vauhtia varmaan se 60km/h mikä on rajoituksenakin. Heitto ei edes ollut kovin pahasti epäonnistunut.

    Kun järkytykseltä sain pelattua kierroksen loppuun tulin niin nopeasti tulin johtopäätökseen että täällä voi käydä kaksi kertaa, ensimmäisen ja viimeisen kerran. Ei jatkoon kenellekään. Tähän asti yksi huonoimpia ratoja erityisesti ottaen huomioon maksullisuuden.

    Nyt pakko sanoo ettei ollut rahan arvoinen kokonaisuus. Ei ainakaan vielä. Tiit ja kyltit ovat kaikki kunnossa mutta väylistä ei juurikaan hyvää sanottavaa. Tylsiä, jopa hieman vaarallisia. Taloja lähellä jne. Toivottavasti paranee kun tulee lisää väyliä ja rataa kehitetään.

Vastaa