Radan läheisyydessä myös pienimuotoinen luontopolku, jonka yhteydessä myös huussi.
Pelaaminen ilmaista, mutta ilmoitathan tulostasi Hollolan Hirven isännälle tekstiviestillä numeroon 0405027675, vastausta ei tarvitse odottaa. Ravintolan mahdollisilla tilaisuuksilla etuoikeus. Ravintola toimii pääsääntöisesti tilauspohjaisesti.
Radalla kiertäjien tulee kerätä kaikki tölkit, pullot yms. roskat mukaansa.
Aikkalantie 37
12880 Hollola
2013
Muu
9
Maapohja
Kumpuileva, jonkin verran korkeuseroja
Muu
Peltorata
Satunnainen
Ilkka Sipilä
Kimmo Sipilä & Ilkka Sipilä
ilmainen
Ei tiedossa
Pituus 59 metriä. Par 3
Pituus 49 metriä. Par 3
Pituus 94 metriä. Par 3
Pituus 65 metriä. Par 3
Pituus 61 metriä. Par 3
Pituus 60 metriä. Par 3
Pituus 134 metriä. Par 4
Pituus 82 metriä. Par 3
Pituus 69 metriä. Par 3
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.
aika kehno rata. Ihan avointa ja esteetöntä nurmikkoa joka sekin aika pitkää. Kortit kehnoja ja lähtöpaikat merkattu vain kylteillä. Justiin pelikelpoinen 2/5. Ehkä rata bongarit voi käydä tän pelaamassa. Muille ei suosittele.
Puuton rata ja yllättävän hyvin korkeuseroja. Mukava alue. Paikka vaikkapa tuuliheittojen treeniin tai lämmittelyksi ennen Kukonkoivun rataa.
Aika hienolla paikalla ja periaatteessa ihan ok väylät. Keskiosa aika vaarallinen kyllä ja maatiit on kyllä perseestä.
Lähtökohdat huomioon ottaen rata on ok. Lähtökohdat siis ovat ne, että kyseessä on rehupelto, joka niitetään muutaman kerran kesässä, jonka takia radalla ei ole kovin kiinteitä rakennelmia, puhumattakaan ob-kepeistä tai puista.
Eli, helpohko rata, jossa pääsee harjoittelemaan korkeuserojen ja tuulen kanssa toimimista pääosin suorilla väylillä. Toki pellon reunat, joita väylät seurailevat, ovat OB, eli ei sitä kiekkoa ihan miten vain pääse roiskimaan. Kiekon lento kannattaa katsoa loppuun asti, heinikkoon on helppo kadottaa kiekko.
Pellolle rakennettu rata, joka soveltuu lähinnä ensikertalaisille. Korit ovat jotain rimpsuja ja heittopaikat on merkitty suurpiirteisesti paaluin ja tauluin. Tee se itse -leimainen rata, joka kerran kierrettynä on aivan nokko. Ei kyllä friban takia kannata erikseen ottaa kohteeksi.
Ei kannata vaivautua paikalle. Kaikkea sitä radoiksi luokitellaankin.