Mikälie aivopieru ollut tuossa lopussa.. Ei siis 4. väylän, vaan 2. väylän mando poisti antsalinjan; seniilinä heittäjänä muistellut vissiin ikivanhoja väylänumeroita ajalta kun kierros alkoi futiskenttiä sivuavilla parilla väylällä. :D
Tuo 2. väylän mando tekee väylästä (IMHO) merkittävästi tylsemmän 'heitä suoraan ja anna feidata korille' -heiton, ja jää se edes pikkuisen mielenkiintoisempi antsa/turnover linja pois. Mutta tosiaan noi antsaa (/kämmentä) vaativat väylät on aina Siltiksessä kokeneet katoa, edelleen ikävä vanhaa dogleg-right joka oli ennen lampiväylää vuonna keppi ja kivi. Toki toisaalta osittainn ymmärrettävästi noita poistellaan, kun aloittelijoilla tuppaa kiekot lipsumaan noissa vasemmalle. :(
Kukahan sankari on 18 väylän arvioinut olevan par 3? En nyt oo ihan vakuuttunut tuollaisesta että säälistä ruvetaaan birdietä jakamaan helpolla 35m pituuksisella väylällä joka olisi selvä par 2. Jää vain huono maku suuhun kierroksen päätteeksi kun vaihtoehdot on sääli-pirkko tai häpeä-par.
Eka väyläkin on varsinkin nyt raivattuna melko kyseenalainen par 3, vaikka kevyttä antsaa saattaakin vaatia (eiköhän tämäkin väylä pian poistu, kuten kaikki antsaväylät siltiksessä tuppaa poistumaan).
"Frisbeegolffissa par (ihannetulos) tarkoittaa heittojen määrää, joka kokeneelta pelaajalta tulisi kulua kyseisen väylän suorittamiseen."
Toki voidaan sanoa että aloittelijarata, niin helpotetaan väylien par tulosta; mutta sitten se että 1 (melkein suora, avoin, 41m) & 18 (suora, avoin 35m) on par 3, samaan aikaan kun vaikka 9 (96m, ylämäkeen, tuplamando, puita) on par 3, on hieman erikoista pisteytystä.
En voi myöskään sanoa olevani 8 väylän mandon poiston ystävä, mutta ehkä tuo nopeuttanee kokeneempien kierrosta kun voi nakata lammen yli, sen sijaan että tarvitsisi kiertää ratakartan nuolen osoittamalla tavalla. (tosin taas yksi antsaa vaativa väylä poistunut, 4. väylän mandokin poisti entisen antsalinjan, womp womp)
Siltamäen frisbeegolfrata
Mikälie aivopieru ollut tuossa lopussa.. Ei siis 4. väylän, vaan 2. väylän mando poisti antsalinjan; seniilinä heittäjänä muistellut vissiin ikivanhoja väylänumeroita ajalta kun kierros alkoi futiskenttiä sivuavilla parilla väylällä. :D Tuo 2. väylän mando tekee väylästä (IMHO) merkittävästi tylsemmän 'heitä suoraan ja anna feidata korille' -heiton, ja jää se edes pikkuisen mielenkiintoisempi antsa/turnover linja pois. Mutta tosiaan noi antsaa (/kämmentä) vaativat väylät on aina Siltiksessä kokeneet katoa, edelleen ikävä vanhaa dogleg-right joka oli ennen lampiväylää vuonna keppi ja kivi. Toki toisaalta osittainn ymmärrettävästi noita poistellaan, kun aloittelijoilla tuppaa kiekot lipsumaan noissa vasemmalle. :(Siltamäen frisbeegolfrata
Kukahan sankari on 18 väylän arvioinut olevan par 3? En nyt oo ihan vakuuttunut tuollaisesta että säälistä ruvetaaan birdietä jakamaan helpolla 35m pituuksisella väylällä joka olisi selvä par 2. Jää vain huono maku suuhun kierroksen päätteeksi kun vaihtoehdot on sääli-pirkko tai häpeä-par. Eka väyläkin on varsinkin nyt raivattuna melko kyseenalainen par 3, vaikka kevyttä antsaa saattaakin vaatia (eiköhän tämäkin väylä pian poistu, kuten kaikki antsaväylät siltiksessä tuppaa poistumaan). "Frisbeegolffissa par (ihannetulos) tarkoittaa heittojen määrää, joka kokeneelta pelaajalta tulisi kulua kyseisen väylän suorittamiseen." Toki voidaan sanoa että aloittelijarata, niin helpotetaan väylien par tulosta; mutta sitten se että 1 (melkein suora, avoin, 41m) & 18 (suora, avoin 35m) on par 3, samaan aikaan kun vaikka 9 (96m, ylämäkeen, tuplamando, puita) on par 3, on hieman erikoista pisteytystä. En voi myöskään sanoa olevani 8 väylän mandon poiston ystävä, mutta ehkä tuo nopeuttanee kokeneempien kierrosta kun voi nakata lammen yli, sen sijaan että tarvitsisi kiertää ratakartan nuolen osoittamalla tavalla. (tosin taas yksi antsaa vaativa väylä poistunut, 4. väylän mandokin poisti entisen antsalinjan, womp womp)