21.6.21 pelattu. Kuten Petteri totesi, en voi suositella rataa, en ainakaan kesällä. Rinteet täynnä lupiinia yli navan korkeudelle niin tiheästi että vaikka kuinka koettaa katsoa tarkkaan mihin kiekko putosi niin 100+m alamäkeen tolkuttoman tiheään kasvimereen ei kannata heittää kiekkoa, jota ei pyri aktiivisesti hukkaamaan. Näkyvyys maahan kasvillisuuden seassa on ehkä metri, ehkä alle.
Osa siirtymistä varsin mystisiä ja jää ihmettelemään tästäkö piti mennä.
Mielenkiintoisesti rata alkaa väylältä #10 eikä väylälle #1 ole sallittua ajaa autolla (2 tietä, toinen huoltotie jossa ajo kielletty, toinen yksityistie tonteilla jossa ajo kielletty). Mitään mainintaa asiasta ei radalla ole eikä täälläkään. Vain MobilePay-tietojen olemassaolo ja "rata kartalla"-nappi täällä antavat ymmärtää että tästä tosiaan kuuluu aloittaa.
Tee itsellesi palvelus äläkä edes harkitse tätä rataa kuin alkukeväästä tai aivan loppusyksystä/alkutalvesta ellet ole satavarma että väylät on niitetty asiallisesti. Piti ihan tehdä käyttäjätunnus tämän radan takia. 5e per nuppi ei ole millään tavalla merkittävä summa, mutta kyllä tälläisestä harmittaa maksaneensa.
Jos kasvillisuus ei olisi ongelmana niin kyseessä olisi muutamalla hienolla alamäkiväylällä varustettu rata, jossa osa väylistä on aika pöljiä, siirtymät laadullisesti keskinkertaisia, opasteet osin vaillinaisia ja erittäin iso mäki käveltävänä (vältä helteellä). Vaatisi vielä aika paljon panostusta ja muutaman väylän uudestaan suunnittelun että lähtisin suosittelemaan.
Riihivuoren frisbeegolfrata
21.6.21 pelattu. Kuten Petteri totesi, en voi suositella rataa, en ainakaan kesällä. Rinteet täynnä lupiinia yli navan korkeudelle niin tiheästi että vaikka kuinka koettaa katsoa tarkkaan mihin kiekko putosi niin 100+m alamäkeen tolkuttoman tiheään kasvimereen ei kannata heittää kiekkoa, jota ei pyri aktiivisesti hukkaamaan. Näkyvyys maahan kasvillisuuden seassa on ehkä metri, ehkä alle. Osa siirtymistä varsin mystisiä ja jää ihmettelemään tästäkö piti mennä. Mielenkiintoisesti rata alkaa väylältä #10 eikä väylälle #1 ole sallittua ajaa autolla (2 tietä, toinen huoltotie jossa ajo kielletty, toinen yksityistie tonteilla jossa ajo kielletty). Mitään mainintaa asiasta ei radalla ole eikä täälläkään. Vain MobilePay-tietojen olemassaolo ja "rata kartalla"-nappi täällä antavat ymmärtää että tästä tosiaan kuuluu aloittaa. Tee itsellesi palvelus äläkä edes harkitse tätä rataa kuin alkukeväästä tai aivan loppusyksystä/alkutalvesta ellet ole satavarma että väylät on niitetty asiallisesti. Piti ihan tehdä käyttäjätunnus tämän radan takia. 5e per nuppi ei ole millään tavalla merkittävä summa, mutta kyllä tälläisestä harmittaa maksaneensa. Jos kasvillisuus ei olisi ongelmana niin kyseessä olisi muutamalla hienolla alamäkiväylällä varustettu rata, jossa osa väylistä on aika pöljiä, siirtymät laadullisesti keskinkertaisia, opasteet osin vaillinaisia ja erittäin iso mäki käveltävänä (vältä helteellä). Vaatisi vielä aika paljon panostusta ja muutaman väylän uudestaan suunnittelun että lähtisin suosittelemaan.