"Kaikki Suomen frisbeegolfradat yhdessä paikassa."

Veto DiscGolfPark

Lue rataluokituksista

Radan kuvaus

Haastava AA1-metsärata, jossa paljon korkeuseroja. Kapeaa metsäväylää mutta myös avoimempaa maastoa.

Lue lisää

Ajankohtaista

Ei blogipostauksia.

Radan tiedot

  • Osoite

    Kaiturintie 175
    29100 Luvia


  • rata kartalla

  • Perustettu

    2020

  • Korit

    DiscGolfPark-maalikori

  • Väylien määrä

    18

  • Heittopaikat

    TeePad

  • Pinnanmuodot

    Mäkinen, paljon korkeuseroja

  • Opasteet

    TeeSign

  • Ratatyyppi

    Metsärata

  • Ylläpito

    Viikoittainen

  • Ratamestari

    VetoFrisbee

  • Suunnittelija

    Pasi Koivu

  • Ilmainen/maksullinen

    ilmainen

  • Lisätietoja

  • Tulevat tapahtumat
  • Lähimmät jälleenmyyjät

Väyläkuvaukset

Veto DiscGolfPark

Väylä 1: Veto DiscGolfPark #1

Pituus 157 metriä. Par 4

Väylä 2: Veto DiscGolfPark #2

Pituus 69 metriä. Par 3

Väylä 3: Veto DiscGolfPark #3

Pituus 68 metriä. Par 3

Väylä 4: Veto DiscGolfPark #4

Pituus 240 metriä. Par 5

Väylä 5: Veto DiscGolfPark #5

Pituus 85 metriä. Par 3

Väylä 6: Veto DiscGolfPark #6

Pituus 100 metriä. Par 3

Väylä 7: Veto DiscGolfPark #7

Pituus 158 metriä. Par 4

Väylä 8: Veto DiscGolfPark #8

Pituus 94 metriä. Par 3

Väylä 9: Veto DiscGolfPark #9

Pituus 82 metriä. Par 3

Väylä 10: Veto DiscGolfPark #10

Pituus 57 metriä. Par 3

Väylä 11: Veto DiscGolfPark #11

Pituus 123 metriä. Par 3

Väylä 12: Veto DiscGolfPark #12

Pituus 82 metriä. Par 3

Väylä 13: Veto DiscGolfPark #13

Pituus 82 metriä. Par 3

Väylä 14: Veto DiscGolfPark #14

Pituus 84 metriä. Par 3

Väylä 15: Veto DiscGolfPark #15

Pituus 85 metriä. Par 3

Väylä 16: Veto DiscGolfPark #16

Pituus 81 metriä. Par 3

Väylä 17: Veto DiscGolfPark #17

Pituus 73 metriä. Par 3

Väylä 18: Veto DiscGolfPark #18

Pituus 82 metriä. Par 3

7 arvostelua radalle “Veto DiscGolfPark

    Nyt on rata käyty ensimmäisen kerran läpi eilen.
    Hyvää:
    – Teknisiä väyliä, lyhyempää ja pitempää. Erityisesti väylä 16 jossa heitetään korkealta alaspäin oli tosi hieno!
    – Nähty vaivaa väylien tekemisessä, väyliä ei ole ”laitettu sinne minne mahtuu” vaan on ihan raivattu paikkoja auki
    – Pitkät tiimatot, roskiksia korien lähettyvillä

    Huonoa/kehitettävää/huomioitavaa:
    – Väylät vielä melko tuoreita, joten polkuja ei ole vielä ihan kauheasti. Korjaantuu ajan kanssa.
    – Muutama väylä jossa spotterin käyttö todella suositeltavaa, sillä et näe mihin pitempi avaus laskeutuu. Myös tuulisella kelillä tilanne pahenee. Esimerkkinä väylä 7. Tämäkin tilanne varmasti helpottuu mörrien suhteen kun porukka käy tamppaamassa pusikoita.
    – Nelosväylältä voisi olla selvemmät opasteet vitoselle. Lähdettiin ajetun uran sijasta kävelemään ylös kalliota metsään ja päädyttiin sitä kautta kutoselle, kun näytti olevan polku sinne päin. Toki oltaisiin voitu myös katsoa ratakarttaa eikä kokeilla onneamme.
    – Myös 15-väylältä lähdettäessä 16. etsimään, voisi siihen tienpätkälle laittaa vasemmalle puolelle myös nuolen ohjaamaan metsäpolulle kohti 16. väylää
    – Hakkuuaukeilla kannattaa katsoa jalkoihin. Muutamissa kohdissa maasto on kuoppainen ja kivinen, helposti astuu jalkansa kuoppaan kivien väliin.

    Iso hatunnosto radan tekijöille! En tiedä kuinka kesken rata on vielä, paljonko siivoillaan risuja sun muita, mutta todella hieno rata joka tapauksessa! Jos oma heittokäsi olisi kestänyt koko päivän, niin olisin vielä enemmän innoissani tästä.
    Käyttömäärien lisääntyessä ja kelin hyvänä pysyessä tulee olemaan tosi potentiaalinen 18-väylänen Satakunnan alueella.

    Radassa oli paljon hyvää, mutta myös paljon moitittavaa. Muutama hyvä väylä, muutama kaunis väylä, monta tavallista väylää, mutta myös muutama huono väylä. Harmillisen iso osa väylistä oli sokkona heitettävä, eli koria ei tiille näe. Muutamassa paikassa opasteet olivat piilossa tai vajaavaisia.

    Joka tapauksessa hienoa, että kotikuntaan tulee erilaisia ratoja: eurajoen keskustassa pitkää liitoa, luvian puolella lyhyttä metsää. Hyvä!

Vastaa