Sieravuori DiscGolfPark kiertää Sieravuoren lomakeskuksen kauniissa maisemissa. Rata tarjoaa haasteita kokeneemmille pelaajille, mutta soveltuu myös lajiin tutustuville. 2021 lokakuussa rata laajeni 18-väyläiseksi ja samalla kunnostimme vanhan radan.
Lue lisää
Väylien pituudet vaihtelevat 60 metristä aina 200 metriin saakka. On upeita nurmiväyliä, metsäväyliä sekä ns. vuorileiska, jolla korkeuseroja. Radan ympärillä välkkyy upea Säkylän Pyhäjärvi.
Päivämaksu 6 eur, mobilepay numeroon 85163 tai ravintolan kassalle aukioloaikana.
Rata on suljettuna pe 15.8.- su 17.8 radan muutostöiden takia.
Pro layout avataan ma. 18.8.2025 ja on kaikille avoinna aina ti. 19.8. asti. Loppuviikon rata on varattu vain DGPT Q-Series - Sieravuori Challenge 2025 presented by Innova
kisaajille!
Tervetuloa katsomaan huippufribaa, kisa on katsojille ilmainen.
Lisätiedot: https://www.thechallenge.fi/
Sieravuorentie 117
27650 Eura
2011
DiscGolfPark-maalikori
18
TeePad
Kumpuileva, jonkin verran korkeuseroja
TeeSign
Puistorata
Metsärata
Kuukausittainen
Pertti Mäkelä
Juho Rantalaiho, Aleksi Mäkelä 2021 lisäosat
maksullinen
Pelattavissa, ei talvikunnossapitoa
Pituus 286 metriä. Par 4
Pituus 80 metriä. Par 3
Pituus 113 metriä. Par 3
Pituus 114 metriä. Par 3
Pituus 98 metriä. Par 3
Pituus 120 metriä. Par 3
Pituus 90 metriä. Par 3
Pituus 226 metriä. Par 4
Pituus 97 metriä. Par 3
Pituus 176 metriä. Par 4
Pituus 70 metriä. Par 3
Pituus 116 metriä. Par 3
Pituus 207 metriä. Par 4
Pituus 78 metriä. Par 3
Pituus 215 metriä. Par 4
Pituus 109 metriä. Par 3
Pituus 140 metriä. Par 3
Pituus 113 metriä. Par 3
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.
SFLn Masters Tourin layout pelattu. Rata ihan kiva, joskin heikompikätisille haastava. Silti vaimon kanssa tullaan pelaamaan tämä kesällä. Paikka itsessään oli yllättävän heikkotasoinen. Kuin suoraan 80- luvulta, muttei se rataan vaikuta.
Rata siis muuttunut maksulliseksi vaikka täällä mainitaan ilmainen…
Muutettu.
Arvostelu tulee nyt Masters Tour 2024 layoutista, joka oli käydessä pelatessa. Mukavasti erilaisia väyliä. Puisto osuudet ehdottomasti radan parasta antia, metsän puolella sitten vaihtelevampaa. Puitteet kunnossa, tiit pääosin todella hyviä ja opasteetkin riittävät.
Tästä mielellään ratamaksun maksoi, ei tosin tietoa kuinka paljon tämä layout eroaa normaalista radasta. Kannattaa käydä joka tapauksessa rata bongaamassa vähän kauempaakin.
Positiivinen yllätys keskellä ei mitään ? Kannattaa käydä jos on mahdollisuus. Toivotaan et joku päivä on 18 väylänen kokonaisuus ??
Hienoja ja huonoja väyliä molempia. Hieno väylä on etenkin kakkosväylä. Metäsväylät taas ei sitten niin hienoja.
Rata talkoiltu kuntoon väylien 7-9 osalta. Radalla nyt myös ylläpito. Väylän 7. heittopaikka muutettu. Nyt ois kermasta väylää tarjolla upeissa maisemissa. Radalla myös kisaillaan ajoittain ja lisäämme Pop-Up-väyliä näihin skaboihin. Kisoja voit seurata Metrix-palvelun kautta. Ehdoton kohde ratabongareille!
Komppaan Karia, ylläpidon puute leimaa rataa ikävästi. Roughit ovat todella raakoja ja harvennustenkin jäljiltä on raivattu puutavara jätetty väylien reunaan.
Väylät itsessään ovat pääosin varsin päteviä. En tiedä onko 7. väylä aina ollut samanlainen, mutta 5-henkinen seurueemme ei varsin villeistäkään ehdotuksista huolimatta kyennyt kehittelemään heittoa, jolla pääsisi korille mitenkään järkevästi tai toistettavasti.
Hiukan toisaikainen rata. Joukossa muutama varsin hienokin väylä, mutta sitten vastapainona useita vähemmän kiinnostavia. Iso ongelma on ylläpidon puute. Heti väylän ulkopuolella aluskasvillisuus on villiä ja kiekkoja saa hakea pitkäänkin. Pitkä kakkosväylä toimii myös telttailualueena, joten toisinaan väylää ei voi pelata lainkaan. Kelvollisia väyliä #1, #2 ja #4. Loput ”ynnä muuta -osastoa”.
Muutama komea väylä; tiiltä korille asti pelkkää nurmikkoa – kaikki ei ihan niin komeita tosiaan olleet, mutta kelpasivat minulle ihan mainiosti. Joidenkin väylien muhkuraisuus (kuppaisuus?) ja siirtymät ei haitanneet lainkaan 🙂
Väylät 2 ja 4 aivan perhanan hienoa Järva-tasoista settiä, muut alkupään väylät ihan ok-metsäpillejä. Väylille 7-9 ei kannata vaivautua ollenkaan. Pitkä siirtymä, kuppaiset väylät. Tämä olisi melkeinpä parempi 6 väyläisenä.