"Kaikki Suomen frisbeegolfradat yhdessä paikassa."

Wuolteen kartano

Radan kuvaus

Talvipelattavuus ei tiedossa

Wuolteen Kartanolla Hauholla on oma pieni 9-väyläinen frisbeegolfrata. Kartanon rata on suunniteltu aloittelijoita ja kartanon vieraita varten. Rata kulkee kartanon pihapiirissä alkaen avoimemmalta länsipuolelta ja loppuen metsäisempään osaan.

Lue lisää

Kartanon väylät ovat pääsääntöisesti 50-metrisiä ja helppoja. Heittopaikat on tehty betonillatoista. Korit ovat itsetehtyjä. Väylillä on myös itsetehdyt opasteet.

Tiedustelut:
Wuolteen Kartano
Myyntipalvelu Hauho, puh. 0400 481 578

Ajankohtaista

Radan tiedot

  • Osoite

    Pokkarintie 35
    14700 Hämeenlinna


  • Rata kartalla

  • Perustettu

    2005

  • Korit

    Muu

  • Väylien määrä

    9

  • Heittopaikat

    Betonilaatat

  • Pinnanmuodot

    Tasainen, vähän korkeuseroja

  • Opasteet

    Itsetehdyt opasteet

  • Ratatyyppi

    Puistorata
    Metsärata

  • Ylläpito

    Satunnainen

  • Ratamestari

  • Suunnittelija

    Jussi Meresmaa

  • Ilmainen/maksullinen

    ilmainen

  • Lisätietoja

  • Talvipelattavuus

    Ei tiedossa

Väyläkuvaukset

Wuolteen kartano

Ratakartta

Väylä 1: Wuolteen kartano #1

Pituus 69 metriä. Par 3

Väylä 2: Wuolteen kartano #2

Pituus 68 metriä. Par 3

Väylä 3: Wuolteen kartano #3

Pituus 55 metriä. Par 3

Väylä 4: Wuolteen kartano #4

Pituus 42 metriä. Par 3

Väylä 5: Wuolteen kartano #5

Pituus 61 metriä. Par 3

Väylä 6: Wuolteen kartano #6

Pituus 102 metriä. Par 3

Väylä 7: Wuolteen kartano #7

Pituus 72 metriä. Par 3

Väylä 8: Wuolteen kartano #8

Pituus 58 metriä. Par 3

Väylä 9: Wuolteen kartano #9

Pituus 73 metriä. Par 3

7 arvostelua radalle “Wuolteen kartano

    Positiivinen yllätys! Väylät siistitty ja hyvässä kunnossa. Koritkin ihan ok. Ratakartta löytyy kartanon nettisivuilta, joskin siitä versiosta puuttuu väylänumerot. Ykköstiillä myös kartta ja siinä numerot näkyy. Pisin väylä 102 metriä, muutoin 50-80m.

    Hienossa ympäristössä hyvin suunniteltu 9-väyläinen, mutta…rataa kaipaa edelleen ylläpitoa. Väylät ovat osittain jo kasvaneet umpeen. Korit olivat erikoisemmat, mutta ajoivat asiansa. Harmittavaa. että hyvä ratapohja menee täysin hukkaan. Tuli kuitenkin bongattua.

Vastaa