Opintie
32700 Huittinen
2016
Prodigy
20
Tekonurmi
Tasainen, vähän korkeuseroja
Prodigy-opasteet
Puistorata
Viikoittainen
Juha-Pekka Aro, Rami Ojanen
Monia
ilmainen
Ei tiedossa
Pituus 60 metriä. Par 3
Pituus 85 metriä. Par 3
Pituus 102 metriä. Par 3
Pituus 97 metriä. Par 3
Pituus 93 metriä. Par 3
Pituus 106 metriä. Par 3
Pituus 76 metriä. Par 3
Pituus 155 metriä. Par 4
Pituus 180 metriä. Par 4
Pituus 119 metriä. Par 3
Pituus 78 metriä. Par 3
Pituus 77 metriä. Par 3
Pituus 108 metriä. Par 3
Pituus 77 metriä. Par 3
Pituus 97 metriä. Par 3
Pituus 63 metriä. Par 3
Pituus 148 metriä. Par 4
Pituus 90 metriä. Par 3
Pituus 63 metriä. Par 3
Pituus 91 metriä. Par 3
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.
Kaikki väylät hienosti nurmikoilla! Maasto tasaista ja nopeakulkuista. Muutamassa kohdassa rataa väyliä muovaa hyvin koneellisesti tehtyjä puistokumpareita.
Löytyy avoimempia väyliä ja kiinnostavasti enemmän monilajisen puuston rajaamia heittolinjoja. Jalkapallokenttää… lainaavat 10 ja 20 väylät kuitenkaan eivät sovi rataan.
Upeita väyliä useampia, kuten esimerkiksi 5 sekä radan loppupuolikkaasta valtaosa (!) alkaen väylästä 11.
Joki vaikuttaa kuumottavasti peliin esimerkiksi väylällä 6. Parissa kohdassa rataa on muutaman sadan metrin siirtymät seuraavalle väylälle, vaan se ei haittaa noin mukavassa puistoympäristössä.
Ensimmäinen rata, jolloin menetin fribakierros neitsyyden. Kesällä rata viihtyisä ja väylien haastavuus mukavan vaihteleva. Tietenkin näin aloittelijan kannalta väylät 6 ja 9 kannattaa skipata, jos on pientä epävarmuutta heitossa, sillä noissa väylissä kiekot voivat helposti joutua jorpakkoon. Siirtymät vähän huvittavat, etenkin kun kakkos väylän jälkeen täytyy mennä koulun vastapäätään olevaan puistoon ja sieltä takas puistoon. Tosin kun itse olen käveleväinen immeinen niin nää siirtymät ovat ihan ok. Syksyn aikana varsinkin kun vettä on tullut paljon ja väyliin on saattanut muodostua isoja lätäköitä, on niiden takia väylät olleet pelaamiskelvottomia. Kaiken kaikkiaan viihtyisä rata ja kesää odotellessa.
Lähes täydellinen puistorata. DZtikut vois olla kyllä eri tikkuja ku OB, hieman vaikeasti jollakin väylällä tulkittavissa tiiltä missä menee OB ja mikä on DZ
5/5
Ainut miinus pitkät siirtymät, mutta nekin hyvissä maisemissa. Muuten todella hieno rata ja puitteet kunnossa. Vähän on tasaista mutta minkäs sille mahtaa… 5/5
Olipas mahtava puistosetti. Ruoho oli millissä, korit hyvät, samoin tiit. Ainoa miinus pitkistä siirtymistä, TOSIN ei ole realistista saada yli 9 väyläistä yhteiskäyttöpuistoa ihan pieneen tilaan, joten tämä oli kokonaisuutena oikein bueno.
20-väyläinen ratakartta päivitetty.
Aja auto jäähallin parkkikselle, jonka laidalla päivitetty 20-väyläinen ratakartta (nappaa kuva, jollei tänne ole vielä päivitetty). Väyläopasteisiin oli merkattu selkeästi uusi numerointi.
Tykkään puistoradoista ja tämä on ehdottomasti sen kategorian kärkipäästä! Kauniit maisemat ja sopivan haastavat väylät. Yksin kiertäen noin 1,5h ja 6km.
Varmista että sinulla on tuorein ratakartta! (vrt. Infotaulu). Rataa on uudistettu. Rata oli hienossa kunnossa, pelkkää hoidettua vehreyttä. Jos jotain miinusta, niin aika tasamaata ja monta samanlaista väylää peräkkäin – sinänsä ei todellakaan helppoja puu-tunneli-väyliä. Siirtymät oli pitkiä, mutta vieraassa paikassa oikeastaan ihan mukavia; sellaista sightseeing-meininkiä.
20 väylää. hieman kosteeta, kannattaa laittaa goret jalkaan. kiva paikka, tulen toistekin pelaamaan 🙂
Tämähän oli oikea ratamestarin erikoinen. Väylät ilmeisesti muuttuneet ja opasteet aivan surkeat tai niitähän ei edes ole. Karttaa ei ole päivitetty, joten ei voi tietää missä on mikäkin väylä. Jouduttiin jättämään rata kesken parin väylän jälkeen. Kertakaikkiaan surkea, en suosittele.
Rata nykyään 20-väyläinen.
Korit, Heittopaikat ja opasteet hyvät. Siirtymät välistään aika pitkät mutta ratakartan avulla seuraavat väylät löytyvät hyvin. Väylät aika samankaltaisia varsinkin 11-14 Muuten mukava puistorata, näitä 18. väyläisiä Puistoratoja ei paljon löydy joten siitä iso plussa. Puisto hyvin hoidettu joten ei tarvitse kiekkojakaan etsiä. Kannattaa käydä heittämässä. 4/5
Radan alusta tuli todella hyvä fiilis, että tämä vaikuttaa hienolta. Loppua kohden tosin totesin, että väylät ovat hyvin samankaltaisia, esimerkiksi 11-14 ovat käytännössä sama väylä pienillä muuttujilla. 7-väylä kulkee kapealla väylällä aivan veden vieressä, jättäen tästä hyvin todennäköisen kalojen ruokinta väylän. Heittopaikat, korit ja väyläopasteet hyviä. Ratakarttaa suosittelen pidemmille siirtymille, mitä kyllä riittää. Hienoissa puitteissa, kyllä tämä bongata kannattaa, kierrokselta kävelyä tuli n. 6km.
Todella hienoissa maisemissa oleva hyvä puistorata. Jonkin verran kävelyä tulee väylien välille niin ratakartta kannattaa ottaa mukaan. Tiit ja väylä opasteet 10/10. Ehdottomasti kannattaa käydä!
Kun tällä radalle ootte ekaa kertaa menossa. Niin ottakkaa ratakartta mukaan. Se on oikestaan pakollinen sillä radalla on paljon siirtymiä ja ilman sitä ei voi tietää mihin suuntaan lähtee. Ekalla kerralla väylissä on siis hieman hekemista jos niitä ei tiedä missä ne ovat kun osa on huittisten keskustassa ja osa väylistä menee taas vt12 turku tampere tien varella. Muuten erinomainen puistorata suosittelen ja varmasti kyvä kunhan tietää missä väylät ovat.
Isolle alueelle levitetty 18-väyläinen puistorata. Kun tämän itse heitin niin pari väylää puuttui vielä (en nyt muista mitkä), mutta suurimmaksi osaksi rata oli kunnossa. Tämä oli siis jo kesällä, nyt ilmeisesti siis rata kokonaan pystyssä (?). Pääosin mukavia väyliä ja vaihteluakin löytyy, paikoin tuntuu että vähempikin olisi riittänyt. Esimerkiksi 4 ja 5 väylät ovat melkolailla identtiset vierekkäiset väylät, joissa joutuu ikään kuin kävelemään takaisin nelosen jälkeen. Ehkä ainoa ero on 5.väylällä peliin mukaan tuleva OB oikealla puolella. Radan isoin ongelma on kuitenkin pitkät siirtymät, täällä saa tosiaan kävellä väylien välillä. 8.väylältä 9.väylälle, 16.väylältä 17.väylälle ja niin edelleen. Jos se ei häiritse niin suosittelen kyllä rataa, väylät itsessään on ihan kivoja. Henkilökohtainen mielipide on kuitenkin että ennemmin olisi saanut vähentää väylien määrää ja näin rajata aluetta hieman.