"Kaikki Suomen frisbeegolfradat yhdessä paikassa."

Tampereen frisbeegolfkeskus

Radan kuvaus

Tampereen frisbeegolfkeskus on kansainväliset mitat täyttävä frisbeegolfin harjoitus- ja kilpailukeskus. Rata sijaitsee Alasjärven kupeessa. Väylien puolesta rata tarjoaa monipuolisen kattauksen tiukkoja metsäväyliä ja avoimempia puisto-/niittyväyliä, jotka takuulla haastavat jokaisen harrastajan taitotasosta riippumatta.

Lue lisää

Viimeisimmät uutiset ja ajantasaiset tiedot Tampereen frisbeegolfkeskukselta löydät radan Facebook-sivuilta.

Radalla on kaksi, haastavuudeltaan eroavaa versiota. Näistä pidempi versio on käytössä lähinnä kilpailuissa ja vakiona pelataan radan lyhyempää, helpompaa versiota.

”Perusrata” käsittää 18 väylää, väylät 1-13 ja 23-28, eli ”metsälenkki” jätetään tällä väliin. Myös metsäväylät 14-17 ja 20-22 ovat pelattavissa. Valitettavasti pitkät par 5-väylät 18 ja 19 eivät ole pelattavissa vielä kaudella 2018.

Radan yhteydessä on mittava harjoittelualue. Aivan radan kupeessa sijaitsee myös Powergripin myymälä.

Pysäköinti
Radan osoite ja karttalinkki johtavat radan pysäköintialueelle. Ethän pysäköi St1:n tai autoliikkeen pihalle, sillä se on kiellettyä.

Ajankohtaista

Radan tiedot

  • Osoite

    Soukonvuorentie 8
    33560 Tampere


  • Rata kartalla

  • Perustettu

    2018

  • Korit

    DiscGolfPark-maalikori

  • Väylien määrä

    27

  • Heittopaikat

    TeePad

  • Pinnanmuodot

    Kumpuileva, jonkin verran korkeuseroja

  • Opasteet

    TeeSign

  • Ratatyyppi

    Peltorata
    Puistorata
    Metsärata

  • Ylläpito

    Viikoittainen

  • Ratamestari

  • Suunnittelija

    Jussi Meresmaa & Tommi Vesala

  • Ilmainen/maksullinen

    ilmainen

  • Lisätietoja

    Harjoituskorit, range, välinemyymälä, kioski/kahvio, Katso radan live-kävijätiedot tästä!

  • Talvipelattavuus

    Ei tiedossa

Väyläkuvaukset

Tampereen frisbeegolfkeskus, 18 väylää

Ratakartta

Väylä 1: Tampere DGC #1

Pituus 95 metriä. Par 3

Väylä 2: Tampere DGC #2

Pituus 141 metriä. Par 3

Väylä 3: Tampere DGC #3

Pituus 124 metriä. Par 3

Väylä 4: Tampere DGC #4

Pituus 94 metriä. Par 3

Väylä 5: Tampere DGC #5

Pituus 118 metriä. Par 3

Väylä 6: Tampere DGC #6

Pituus 262 metriä. Par 4

Väylä 7: Tampere DGC #7

Pituus 110 metriä. Par 3

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 99 m.

Väylä 8: Tampere DGC #8

Pituus 122 metriä. Par 3

Väylä 9: Tampere DGC #9

Pituus 97 metriä. Par 3

Väylä 10: Tampere DGC #10

Pituus 225 metriä. Par 4

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 182 m. Lyhyt korin paikka tiin puolella lampea, pitkän korin paikka lammen takana, vasemmassa reunassa.

Väylä 11: Tampere DGC #11

Pituus 76 metriä. Par 3

Väylä 12: Tampere DGC #12

Pituus 78 metriä. Par 3

Väylä 13: Tampere DGC #13

Pituus 199 metriä. Par 4

Huom! Mando väylän alkupäässä, oikeassa reunassa. Mandopuu on kierrettävä sen vasemmalta puolelta. Väärältä puolelta menneen heiton jälkeen jatketaan edeltävältä heittopaikalta ja pelaajan tulokseen lisätään yksi rangaistusheitto. Tämän väylän jälkeen 18-väyläisellä kierroksella siirrytään väylän 23 tiille.

Väylä 23: Tampere DGC #23

Pituus 184 metriä. Par 4

Huom! Mando väylän alkupäässä, oikeassa reunassa. Mandopuu on kierrettävä sen vasemmalta puolelta. Väärältä puolelta menneen heiton jälkeen jatketaan edeltävältä heittopaikalta ja pelaajan tulokseen lisätään yksi rangaistusheitto.

Väylä 24: Tampere DGC #24

Pituus 135 metriä. Par 3

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 117 m.

Väylä 25: Tampere DGC #25

Pituus 192 metriä. Par 4

Huom! Mando väylän alkupäässä, oikeassa reunassa. Mandopuu on kierrettävä sen vasemmalta puolelta. Väärältä puolelta menneen heiton jälkeen jatketaan edeltävältä heittopaikalta ja pelaajan tulokseen lisätään yksi rangaistusheitto.

Väylä 26: Tampere DGC #26

Pituus 107 metriä. Par 3

Väylä 27: Tampere DGC #27

Pituus 98 metriä. Par 3

Tampereen frisbeegolfkeskus, 27 väylää

Ratakartta

Väylä 1: Tampere DGC #1

Pituus 95 metriä. Par 3

Väylä 2: Tampere DGC #2

Pituus 141 metriä. Par 3

Väylä 3: Tampere DGC #3

Pituus 124 metriä. Par 3

Väylä 4: Tampere DGC #4

Pituus 94 metriä. Par 3

Väylä 5: Tampere DGC #5

Pituus 118 metriä. Par 3

Väylä 6: Tampere DGC #6

Pituus 262 metriä. Par 4

Väylä 7: Tampere DGC #7

Pituus 110 metriä. Par 3

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 99 m.

Väylä 8: Tampere DGC #8

Pituus 122 metriä. Par 3

Väylä 9: Tampere DGC #9

Pituus 97 metriä. Par 3

Väylä 10: Tampere DGC #10

Pituus 225 metriä. Par 4

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 182 m. Lyhyt korin paikka tiin puolella lampea, pitkän korin paikka lammen takana, vasemmassa reunassa.

Väylä 11: Tampere DGC #11

Pituus 76 metriä. Par 3

Väylä 12: Tampere DGC #12

Pituus 78 metriä. Par 3

Väylä 13: Tampere DGC #13

Pituus 199 metriä. Par 4

Huom! Mando väylän alkupäässä, oikeassa reunassa. Mandopuu on kierrettävä sen vasemmalta puolelta. Väärältä puolelta menneen heiton jälkeen jatketaan edeltävältä heittopaikalta ja pelaajan tulokseen lisätään yksi rangaistusheitto. Tämän väylän jälkeen 18-väyläisellä kierroksella siirrytään väylän 23 tiille.

Väylä 14: Tampere DGC #14

Pituus 118 metriä. Par 3

Väylä 15: Tampere DGC #15

Pituus 132 metriä. Par 3

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 121 m.

Väylä 16: Tampere DGC #16

Pituus 89 metriä. Par 3

Väylä 17: Tampere DGC #17

Pituus 152 metriä. Par 3

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 130 m. Kaudella 2018 tältä väylältä siirrytään suoraan väylälle 20, sillä väylät 18 ja 19 ovat vielä poissa käytöstä.

Väylä 18: Tampere DGC #18

Pituus 245 metriä. Par 5

Väylä 19: Tampere DGC #19

Pituus 285 metriä. Par 5

Väylä 20: Tampere DGC #20

Pituus 85 metriä. Par 3

Väylä 21: Tampere DGC #21

Pituus 90 metriä. Par 3

Väylä 22: Tampere DGC #22

Pituus 219 metriä. Par 4

Väylä 23: Tampere DGC #23

Pituus 184 metriä. Par 4

Huom! Mando väylän alkupäässä, oikeassa reunassa. Mandopuu on kierrettävä sen vasemmalta puolelta. Väärältä puolelta menneen heiton jälkeen jatketaan edeltävältä heittopaikalta ja pelaajan tulokseen lisätään yksi rangaistusheitto.

Väylä 24: Tampere DGC #24

Pituus 135 metriä. Par 3

Väylällä kaksi korin paikkaa, lyhyelle etäisyys tiiltä 117 m.

Väylä 25: Tampere DGC #25

Pituus 192 metriä. Par 4

Huom! Mando väylän alkupäässä, oikeassa reunassa. Mandopuu on kierrettävä sen vasemmalta puolelta. Väärältä puolelta menneen heiton jälkeen jatketaan edeltävältä heittopaikalta ja pelaajan tulokseen lisätään yksi rangaistusheitto.

Väylä 26: Tampere DGC #26

Pituus 107 metriä. Par 3

Väylä 27: Tampere DGC #27

Pituus 98 metriä. Par 3

22 arvostelua radalle “Tampereen frisbeegolfkeskus

    Ensiluokkainen rata. Pääosin pitkiä ja vaihtelevia väyliä monipuolisessa, lehtipuuvoittoisessa ympäristössä. Erityisesti metsäisimmät osuudet olivat mieluisia. Kaipaisi parin tiin kunnostuksen ja lisää haketta muutamaan kohtaan.

    Ja samalta parkkipaikalta pääsee Powergripin myymälään!

    Yksi Suomen parhaista. Ellei paras. Vaikeahan se on välillä mutta tällaisia Suomeen tarvitaan. Ja vaikeimpia väyliä voi vaikka jättää välistä jos siltä tuntuu. Mutta pitkät 200 metriset väylät vesiestein on kyllä parasta mitä laji tarjoaa. Korotetuista ”sukellusveneistä” puhumattakaan. 5/5, kiitos Meresmaa ja Tampere!

    Yli vuosi siinä meni kun tänne pääsin pelaamaan ja olihan odotukselle ihan hyvä palkinto.

    Pelattiin kisalayout (ilmeisesti SM:ssä ja Pro-tourilla käytössä ollut) ja olihan siinä ihan hyvin haastetta, vaikka odotin radan olevan reilusti vaikeampi monien muiden kommenttien perusteella. Birdie-paikoille pääsi reilusti yli puolella väylistä ja useampia tuli myös otettuakin, mahtuihan niitä tupliakin kortiin kun sokkona pelasi eikä vaivautunut mennä katsomaan miten paljon väylä kääntyy.

    Rata varmasti vielä vähän elää, mutta ainakin näin aluksi (noin vuoden auki olleena) näyttää tosi lupaavalta, silti radasta puuttui omasta mielestä jotain, en kuitenkaan osaa sanoa mitä sinne tarvitsisi. Ei ollut mikään WAU!-elämys, mutta ehdottomasti vierailun arvoinen rata.

    Olen nyt kiertänyt pari kertaa. Ensimmäisellä kerralla lyhyemmän version, toisella koko setin (kesän 2019 25 väylää). Pidän radasta; vaikka tulos jäi täälläkin ala-arvoiseksi, niin täydelläkään kierroksella kiekon etsiskelyyn ei kulunut juurikaan aikaa. Aikaa kyllä kului muuten, koska heinäkuisena perjantai-iltapäivänä oli tungosta ja joutui alkupään odottelemaan heittovuoroaan. Metsäväylille (väylät 14-23) päästyäni sainkin jo heitellä omassa ylhäisessä yksinäisyydessäni – liekö metsässä sitten joku ikiaikainen kirous minkä takia kukaan muu pelaaja ei uskaltanut ko. väylille tulla. Anyways, metsäväylät olivat mielestäni kierroksella muutenkin parasta, vaikka maa oli ajoittain lievästi kosteaa/mutaista. Muutama opaste tärvelty, mikä hieman hämmensi – varsinkin kun loppupuolella vastaan tuli yllättäen toinen mysteeriväylä extra 5 jossa par 5! Ratakartta on muutenkin välttämätön tai sekoiluksi menee.

    En kesällä ehtinyt niin tuli vasta nyt talven kynnyksellä pikkupakkasessa käytyä. Aivan erinomainen rata! Ehkä se pikkupakkanen teki tastä vielä paremman kun ilmeisesti on kesällä ollut kosteaa… Erinomaisia väyliä monta. Pitkiä väyliä mutta pelkkä iso käsi ei riitä, tarvitaan tarkkuutta ja harkintaa.

    Tuli kaveripiirin kanssa käytyä. Enemmän harrastaneet vannoivat ettei ainakaan heti uudestaan. Itse olin varovaisen optimistinen. Keskeneräinen, kyllä mutta eiköhän se korjaannu. Roskisten puute muutamalla väylällä näkyi valitettavina tölkkikasoina heittopaikkojen vieressä. Hieman turhan ahtaasti rakennettu rata omaan mieleen, eli ”kun ei osata, aletaan laittaa tolppia” syndroomaa löytyi pariltakin väylältä. Lisäksi hyvin kosteita väyliä puolessavälissä. Eiköhän tänne ensi kesänäkin tulla, on tämä selkeä panostus jonka valmistumisen jälkeen voi sanoa lisää.

    Tampereelle on pitkään kaivattu kunnon rataa ja mukava, että saatiin se tällaiseen paikkaan, jossa ei juuri muuta porukkaa pyöri, joten saa siinä mielessä rauhassa heittiä. Osa väylistä oli hienoja, mutta suuri osa oli aika perusväyliä mielestäni. Osassa linjat olivat vähän turhankin tiukkoja, mutta pääasiassa ne olivat sopivalla tavalla haastavia ja löysi hyviä linjoja, vaikka ei niin pitkälle heitäkään.

    Miinusta siitä, että pari väylää alusta oli aika lähellä golfkenttää ja siinä sai olla pelko perseessä, ettei tule palloa niskaan. En itse ainakaan pystynyt rauhassa heittimään, vaan roiskin vain menemään, että pääsen karkuun. Parissa paikassa oli varoitus ampiaispesästä. En ymmärrä miksi niitä ei voinut samalla vaivalla hävittää, kun allergisiakin ihmisiä on, eikä tuolla metsän keskellä halua tervekään ihminen useita pistoja. Etenkin, kun pesät olivat sellaisissa paikoissa, joihin monen epäonnistuneet heitot saattavat tippua.

    Samoin väylien ulkopuolella oli paikoin todella puskaista ja heinikkoista. Keskelle metsää tehty rata, jossa varmasti on paljon näitä ampiaispesiä ja mahdollisesti käärmeitäkin. Saisi vähän siistiä, ettei tarvitse kiekkoa etsiä. En muista mikä väylä se oli, mutta alkupäässä kuitenkin väylä, joka kaartaa oikealle ja kiekko lipsahti liikaa oikealle, eikä puiden taakse nähnyt mihin se meni. Todella epämiellyttävää tuolta heinikosta etsiä kiekkoa.

    Paikoin opasteet olivat myös aika epäselviä. Nuoli osoitti sinne missä seuraava tii on ja samoin puskissa roikkuvat nuolet, mutta eivät näyttäneet sen varsinaisen reitin suuntaan mistä sinne pääsee, kun tiheän pusikon läpi viisti lähteä kävelemään. Toki siellä oli jonkin verran jo tallautunutta, mutta saisi olla paremmat opasteet ainakin siihen asti, että reitit tallautuvat kunnolla. Korien nuolia voisi myös sääntää kulkureitin suuntaan, eikä tiin suuntaan. Jokaisessa risteyksessä pitäisi olla myös kyltti, joka näyttää mihin suuntaan mennä. Jollain pitkillä väylillä voisi olla myös joku kyltti, joka näyttää missä suunnassa kori on, koska joillakin väylillä se oli aika jyrkän käännöksen päässä ja siten sai juosta aika pitkiä matkoja, jotta pääsi näkemään missä se kori nyt oikeasti on. Etenkin, jos unohti katsoa lähtiessä sen ratakuvauksen, niin ei tiennyt missä suunnassa kori edes on. Ja vaikka muistikin, niin ei välttämättä muistanut kummalla puolella se kori nyt olikaan lopussa, kun väylä aaltoili sen verran lieviä käännöksiä moneen suuntaan. Tätä ongelmaa ei tosin ollut monessa paikassa, mutta parissa. Pääosin siirtymät olivat selkeitä.

    Kokonaisuutena todella hyvä rata mielestäni, kunhan noita muutamia puskapaikkoja vähän karsitaan ja ampiaispesät hävitetään. En tosin lähtisi tuonne heittelemään, jo ei saa heitettyä lähemmäs 100m heittoja ja osaa heittää suurinpiirtein suoraan, koska muuten voi olla aika turhauttavaa, eikä rata tunnu loppuvan koskaan.

    Varusteet kunnossa, korit, tiit, jne. Nuolet korien pohjissa ja pidemmillä ja vähemmän suorilla siirtymillä opasteet ratakartta useammassakin paikassa. Roskiksia aika vähän, kaikilla väylillä ei mitään, osalla vain pieni maali/tms.-purkki.

    25 väylää heitetty. Suunnilleen puolet väylistä sellaisia, että melkein voisi kuvitella itsensä pelaamassa pallogolfia niillä, joskin osa siihen kovin lyhyitä. Mutta ovat siis komeaksi laitettua, nurmea/lyhyttä niittyä, metsää enemmän tai vähemmän ympärillä. Metsässä sitten vielä tietty sellaisia väyliä jossa ei pallon kanssa itseään näe, mutta hienoja ja hyviä väyliä sielläkin. Ei ole mitään käsitystä minkälaista raivaustyötä väylien tekeminen on vaatinut, mutta nyt on selvästi nähty mihin väyliä sopii ja mitä niillä pitää tehdä.

    Ne väylät. Ensinnäkin ne ovat haastaviä. Par-luvut on ruuvattu kireälle, joten plussaa tulee. Mutta, ennen kaikkea väylät eivät ole mitään lentokenttiä. Useat puistoväylät ovat kapeita, pahakin mörri vaanii reunalla, ja saattaapa siinä olla OB-linjakin kaverina. Muutamia avoimempia väyliä on myös, jossa kori on sitten jonkunlaisessa taskussa sivummalla tai pienen mäen päällä. ”Välipalaväylillekin” saatu pientä jippoa niin. Pitkillä puistoväylillä on mutkaa ja käännöstä ja vettäkin, ja edelleen myös se mörri tai OB usein reunalla. Jonkun verran on sitten myös metsäväyliä, joissa sama teema toistuu, väylä on selkeä ränni ja reunalla mörri, OB tai molemmat. Todella hienosti on väylillä vaihtelua.

    Jotain negatiivistakin tietysti löytyy. Tai ehkä nämä ovat enemmänkin kehitysehdotuksia, koska aika pitkälti mielipidelinjalla mennään näissä. Kolmosen mutkan vasemman laidan pusikko pitäisi kaataa pois, ei sillä ole siinä mitään lisäarvoa kun vieressä oleva metsäkin on niin tiheä ettei läpi tee mieli yrittää. Kasilla kori on siinä puiden keskellä, ei ole mitään yli puolentoista metrin aukkoa korin ja väylän välillä, ehkä vähän hakemalla haettu vaikeutus. Ysiväylän oikeanpuoleinen ”reitti” on pelkkää pusikkoa, varmaan senkin voi joskus niittää. 14:llä en ihan ymmärrä miksi viisi metriä leveän väylän reunaan on tarvittu vielä se OB-kepitys. 17:llä on ehkä väylä vain nimellisesti, toki aika harvaa koivikkoa.

    En mä muuta keksi. Mielipiteitä siitä onko väylät hyviä vai ei on varmasti molempiin suuntiin, mutta mikään ei poista sitä, että väylillä on tehty sen verran töitä, että paikka näyttää golf-kentältä. Mörrikin on tosi pahaa paikoin, mutta siinä vieressä menee todella komea väylä, joten jos sitä vaan yrittäisi pysyä pois sieltä mörristä. Väylät ovat todella haastavia, mutta kun sinne kuvittelee heittämään sitä porukkaa joka maailmalla paiskoo jatkuvasti kaksinumeroisia miinuslukuja, ymmärtää kyllä miksi. Ei ne väylät mitään Jeeuksen uudelleensyntymiä ole, mutta todella hyvin tehtyjä ja monipuolisia.

    Ihan menee kärkipäähän tämän maan radoista. Paljon on hyviä ratoja, ja nyt saatiin yksi todella hyvä lisää.

    Eipä viitsi kauhean tiukasti kritisoida kun rata on tosiaan vielä hiomaton ja keskeneräinenkin (toistaiseksi 25-väyläinen). Kaiken kaikkiaan positiivinen kierros, myös tulosten puolesta, mutta ryteikköä on vielä vähän turhan paljon joidenkin väylien ympärillä. Spottaus on aika pakollista muutamalla väylällä jos ei huvita etsiä kiekkoja noista mainituista ryteiköistä. Toivottavasti suunnitelmissa on vähän vielä karsia noita pois.

    Useampikin hieno väylä löytyy ja näkeehän sen että tähän rataan on panostettu. Kaupasta ja muutenkin hyvästä sijainnista plussaa myös. Pakollinen visiitti ainakin jos Tampereen lähistölle sattuu. Ensi vuonna saatan suositella pidemmältäkin tuleville.

    Pienoinen pettymys sen kaiken hypetyksen jälkeen. Hienot ”tulossa”- kuvat pitivät kyllä paikkansa, mutta siihen se hienous jäikin. Rata on hyvä, kiva ja mukava pelata, mutta ne muutamat hienosti tekemällä tehdyt väylät mistä kuvat on onkin ne ainoat missä on jotain erityistä. Muuten ihan normaalia metsä- tai puistoväylää. Mitään huonoa en radasta löytänyt. Siirtymien lyhyys jäi erityisesti mieleen, siitä pisteet. Ei siis mikään mekka, vaan rata muiden joukossa.

    Kokonaisuutena Suomen paras. Vaihtoehtoiset leiskat, oma proshop, tiit, korit, väylät huikeassa kuosissa – huomaa että rahaa on laitettu ja työtä tehty. Väylät kaikkea muuta kuin ”hysse ja nosto”. Alue vain friballe(jonkin verran ulkoilijoita eksyy mutta vähäisissä määrin näytti olevan).

    Eilen ensimmäisen kierroksen jälkeen olin jopa hieman pettynyt, mutta johtui ihan älyttömistä odotuksista. Nyt tarkemmin miettiessä, olihan tuo erinomainen rata.

    Miinuksena pieni keskeneräisyys ja muutamat hölmöt asiat, kuten se aivan liian tukossa oleva greeni.

    Lajia vain vähän aikaa harrastaneille tai muuten taitotasoltaan heikommille iso suositus pysyä kaukana. Jos väylillä pysyminen ja pitkät heitot tuottavat haasteita, on tämä rata yksinkertaisesti masentavan vaikea. Vähän enemmän heittäneille tarjoaa paljon oppia. Vinkkinä tänne; pysy väylällä..

    Upea uusi rata, joka haastaa jokaisen heittäjän takuuvarmasti. Roughit vielä todella rougheja ja väylät paikoin pehmeitä, etenkin metsälenkillä. Muutamilla väylillä myös ylimääräisiä puita, mutta rataa karsitaan vielä.

    Jokunen vuosi ja tästä tulee vielä loistava rata, ei siis täysin valmis paketti vielä viikon päästä avajaisista.

    Pakollinen vierailun kohde Tampereelle eksyvälle frolffaajalle jo nyt.

    Lupaava lähtökohta, muutamia erittäin hienoja väyliä mutta valitettavasti myös aika monta ei niin hienoa. Varsinkin useista metsäväylistä jäi melko keskeneräinen kuva. Niiden ja radan parhaiden väylien välillä on melko iso kontrasti. Parilla väylällä itse väylät oli jo turhankin tiukkoja, mutta suurimmaksi osaksi pidin väyliä melko reiluina eli aika pahasti täytyy missata linjansa että pahaan paikkaan joutuu. Niitä muutamaa lukuunottamatta siis. Toki jos väylältä päätyy ulos niin siellä onkin sitten erittäin vaikeaa.

    Suosittelen ainakin toistaiseksi heittämään 18-väylän layoutin, sillä välttää noita heikompia väyliä jonkun verran. Haastetta rata tarjoaa varmasti kelle tahansa ja näin sen toki pitääkin olla tälläisellä radalla.

    Ja uskon, että rata tästä vielä kehittyy. Muutamia puita karsitaan, nurmikkoa tulee joillekin väylille ja muuten käytön myötä rata muokkaantuu. Kyllä tästä vielä erittäin hyvä tulee.

    Metsäväylät eivät herättäneet hirveästi kiinnostusta. Avoimet väylät olivat ihan kivoja, vaikkakin melko vaikeita. Pidin erityisesti ensimmäisestä väylästä ja sitten sukellusveneestä.

    Iso plussa kaupasta.

    Annetaan radalle aikaa. Kuulema muutamalle väylälle tulee vielä jossain vaiheessa nurmikko.

    Jussi Sutti:

    kannattaa muistaa, että radan tarkoitus on tarjota haastetta maailman huipuille, eli vaikeita pitää väylien olla! Amatööreille/harrastelijoilla voidaan mielummin tarjota vaihtoehtoisia tee-alustoja sekä koreja.

    Muuten tosi hyvä ja hieno, mutta todella vaikea joten tulosta tulee. Ehkä hieman helpompia väyliä olis jostakin väylistä voinut tehdä. Hieman keskeneräinen vielä kun pari väylääkin puuttuu, mutta varmasti tulee hyvä kun rata on täysin valmis.

    No siis wau. Kyllä tätä kannatti odottaa. Menkää ja kokekaa itse. On korkeuseroja, vettä, ob:ta, monipuolisuutta ja mörriäkin jos et pysy väylällä. Tarkkuutta ja jokseenkin pitkää siivua vaativia väyliä. Kaunis ja haastava paikka, juuri sitä mitä Tampereelle tilattiin.

    If you are visiting Finland this is the course you wanna play.

    5/5.

    Kovasti hypetetty rata kierretty, eikä mikään hyvä maku jäänyt. Hienoja väyliä, mutta pienetkin lipsahdukset johtavat lähes joka kerta tuskalliseen kiekon etsintään. Aivan järkyttävät heinikot ja mörönpesät melkein kaikkialla heti outtilinjojen / väylien sivuissa. Turhan aikaista kuitenkaan tuomita rataa tämän vuoksi vielä tässä vaiheessa, kun työt ovat selvästikin vielä vaiheessa. Nyt jäi kuitenkin sellainen olo, että ei ainakaan tänä kesänä uudestaan.

Vastaa