Vuonna 2020 elokuussa julkaistiin Pro-radan vuosia suunnteiltu kippis2020-layout, jonka 18 ammattitasoisen väylän layout haastaa kokeneemmankin pelaajan etenkin pelattessa sinisiksi merkityiltä lähtöpaikoilta. Tämän layoutin väylien yhteispituus on 2664 metriä.
Monelta väylältä löydät myös Green ja White -lähtöpaikat, jotta voit pelata toivomasi väylät eri tavalla
Kippis – Heinola DiscGolfPark World
Radalla on paljon korkeuseroja, peltoa ja metsää, mikä tekee pelaamisesta mielenkiintoista ja vaihtelevaa. Lähtöpaikkojen heittoalustoina on tekonurmimatot.
Radan erikoisuutena on Suomen suurin asfaltoitu frisbeegolfradan parkkipaikka lähtöpaikan välittömässä läheisyydessä, joten kaikille riittää tilaa. Opasteet paikalle löytyvät Reumantieltä.
Katso myös koko Kippasuo DiscGolfPark Worldin alue-/ratakartta.
27.05.2024
Kippis Championship -rata 27.5.-10.6.
Koko Kippiksellä on 27.5. – 10.6.2024 käytössä vain Championship-rata. Normaalit Pro-, Am- ja Kids-radat eivät ole pelattavissa ... Lue lisää
12.04.2024
Kippis Pro -rata suljettu 1.5.2024 asti
Koska kevät on märkä ja isoja kisoja on tulossa heti kesäkuun alussa niin annetaan Pro-radan kuivua tovi, joten todetaan Pro-rata ... Lue lisää
22.02.2024
Kippasuo on maailman toiseksi paras frisbeegolfrata
Kippasuo DiscGolfPark World Pro-rata on valittu UDiscin listauksessa maailman toiseksi parhaaksi frisbeegolfradaksi. Huomenna selviää ... Lue lisää
Kippasuonväylä 30
18100 Heinola
2004
DiscGolfPark-maalikori
18
Tekonurmi
Mäkinen, paljon korkeuseroja
TeeSign
Peltorata
Metsärata
Päivittäinen
LDG - Heinolalainen frisbeegolf-yhdistys
Paikallinen yhdistys LDG
ilmainen
Radan kotisivuilta: www.kippis.org
Pelattavissa, ei talvikunnossapitoa
Pituus 178 metriä. Par 4
Yksi vanhan rata-osuuden pisimpiä väyliä, jonka korikumpua ennen odottaa hiekkabunkkeri-OB. Väylän alun oikealla puolella nousee parkkipaikan rinne. OB vaanii vaanii myös koko matkan vasemmalla puolella sekä väylän oikealla puolella. OB:ta on myös parkkipaikka, jonka reuna on OB:n raja (ei pelialuetta). Kori kivasti kummulla <3
Pituus 120 metriä. Par 3
Tämä väylä on simppeli; draivaa pitkälle niin lähelle koria kun voit sillä isossa rinteessä oleva griini on haastava. Jos avauksesi jää kauemmas niin lähestyminenkään ei ole itsestään selvä sillä rinne ON haastava. Tällä väylällä voit tehdä putti-rollereilla isojakin lukuja.
Pituus 217 metriä. Par 5
Nelosväylä on pitkä ja kapea väylä, jonka oikealla ja vasemmalla puolella on tiheää metsää ja rinnettä, jonne heittäessä on ongelmissa. Kori on melko kaukana lähtöpaikalta, mutta Oskari Vikström on heittänyt tässä avauksen 50 metrin merkille, joten kaikki on suhteellista. Kori on haastavassa paikassa tasanteella rinteen jälkeen, joten ole tarkkana lähestymisen kanssa sillä sen on laskeuduttava oikeassa kulmassa maahan ettei se rollaa alas. Pro-tip: Pysy väylällä ;)
Pituus 69 metriä. Par 3
Radan lyhin väylä = pakkokakkonen, vai mitä? :) Blue/Green väylä kaartaa loivasti oikealle koko matkan ja kiekko on hyvä saada pysähtymään lähelle koria sillä korin takana vaanii hyppyrimäen monttu, jossa on OB:ta. Pirkon voit unohtaa jos tuonne heität. White-lähtöpaikalta heitettäessä koria vaarana kelo, jonka nimi on "Putuksen Palmu" ja joka voi estää koria lähestyvän pelivälineen.
Pituus 222 metriä. Par 4
Tämä on tiukka PAR4. Pitkä väylä, jossa onnistuneella avauksella on erityisen suuri merkitys koska se on syytä saada yli 100m päässä olevaan sweetspottiin, josta pääset lähestymään. Kori sijaitsee aivan väylän lopussa tiukan lähes 90-asteen kulman takana jemmassa oikealla pienen korotetun alueen päällä rinteessä.
Pituus 107 metriä. Par 3
Tällä väylällä voit heittää vedenottamon montun ylitse tai kiertää varovammin vasemmalta, mutta ole tarkkana sillä ei ole helppoa sen jälkeen jos avaus ei onnistu.
Pituus 180 metriä. Par 4
Helpohko birdie tai hyvällä avauksella jopa eagle! Hyppyrimäeltä toiseen suuntaan pelattava väylä taittuu noin 70 metrin jälkeen hieman etuoikealle. Väylän ympäri vaanii OB-alue erottamassa väyliä toisistaan. Korin takana OB-alue on hivenen lähempänä kuin muualla väylällä.
Pituus 154 metriä. Par 4
Väylä on pitkä tunneli-väylä, joka kaartaa tasaisesti oikealle. Lopussa väylän kaarros kiristyy ennen griini-aluetta. Avauksen on oltava todella hyvä, jotta sen saa aseteltua väylän ns. "mutkan" loppumiseen, josta pääsee jo yrittämään vaikka pitkää 30m eagle-puttia!
Pituus 234 metriä. Par 5
Avausheiton vasemmalle kaartava hysse (oikea kätisellä) on tärkeä saada sweetspottiin jotta pääset jatkamaan kohti koria. Tämä on melko kevyt par5, josta saat helpohkosti birdien.... jos pysyt väylällä!
Pituus 189 metriä. Par 4
Väylä kaartuu alussa oikealle selkeää linjaa pitkin. Avausheitto on hyvä sijoittaa väylän keskiosan oikeaan reunaan koska sieltä saa paremman linjan korille, mutta ole tarkkana viiston ja nopean griinin kanssa.
Pituus 212 metriä. Par 4
Ensimmäinen heitto lähtee mäen päältä ja se on mahdollista suorittaa joko neljän puun muodostaman salmiakki kuvion kummalta puolelta tahansa. Avausheitto hyvä saada kääntymään lopussa oikealle viistoon alamäkeen, mutta väylä kääntyy kohta jo vasemmalle, jossa kori odottaa sinua tasanteella. Vaikea väylä, jolla on varmasti ongelmissa jos avausheitto epäonnistuu. Väylän vasemmalla vaanii mando avausheitto osuuden ajan.
Pituus 78 metriä. Par 3
Tämä väylä sijaitsee aivan raviradan tuntumassa. Mahdollisuus heittää joko luotisuora heitto kapeaa puukujaa pitkin, raviradan puolelta korkea heitto uhmaten OB-aluetta taikka niin sanottua "paikallislinjaa" väylän vasemmalta puolelta metsän läpi.
Pituus 112 metriä. Par 3
Väylä sijaitsee vanhan hyppyrimäen alastulorinteen yläreunalla. Helppo heitto suoraan alaviistoon hienon laakson pohjalle, mutta varo – korin lähettyvillä vaanii pudotus! OB-aluetta löydät väylän vasemmalta puolelta ja jos onnistut oikeakätisenä griplockissa oikein kunnolla niin Pro14 tulee vastaan oikealla yllättävän nopeasti.
Pituus 155 metriä. Par 3
Hivenen L-kirjaimen mallinen väylä avautuu kentälle ja kaartuu lopuksi oikealle. Kovapäisimmät oikoo OB-alueen yli. Liidätykset etenkin Blue-lähtöpaikan lavetilta on ikimuistoisia. OB-alue kiertää koko väylän.
Pituus 98 metriä. Par 3
Yksi alkuperäisi Kippasuon väyliä vuodelta 2005 asti! Suora ja lopuksi hiukan oikealle taittava väylä, jonka kori sijaitsee viistoisessa, pienessä hiekka solassa. Kovahiekka-alustainen griini voi aiheuttaa heittovälineen rollaamisen niin kutsutulle puttikummulle. OB:ta löytyy väylän puolen välin jälkeen vasemmalla koska siinä on viereinen Pro14 väylä.
Pituus 146 metriä. Par 3
Lähtöpaikka sijaitsee reilusti koria korkeammalla. Heitto heitetään kapeasta puuaukosta, jonka jälkeen on tasaista peltoa. Ongelmia saa, jos näihin puihin jää, jolloin jatkoheitto on lähes mahdoton jyrkän rinteen vuoksi. Avausheiton jaksettava korkeuseron vuoksi pitää linjansa loppuun asti. Väylällä tuulee usein puuskittain.
Pituus 98 metriä. Par 3
Suora väylä, jossa avausheitto menee ensin triplamando trussiportista läpi ja sitten myös toivottavasti Sarlin -nimisen peltikaapin vierestä. Kori sijaitsee lievästi kaltevassa rinteessä. OB:na Pro-radan väylän 18 saareke väylän oikealla puolella ja parkkipaikan asfalttialue, jos sinne asti onnistut heittämään.
Pituus 95 metriä. Par 3
Pro-radan viimeisellä väylällä avausheittosi on jäätävä saareen. Jos avausheitto lipsahtaa saaren ulkopuolelle niin jatkat dropzonelta, josta on sopivasti noin 15 metriä korille. Lähdetkö haastamaan korin takana odottavan parkkipaikan ja seivaamaan kolmosen vai seiftaatko bogeyn?
Pituus 168 metriä. Par 4
Pituus 120 metriä. Par 3
Pituus 217 metriä. Par 5
Pituus 69 metriä. Par 3
Pituus 222 metriä. Par 4
Pituus 107 metriä. Par 3
Pituus 180 metriä. Par 4
Pituus 148 metriä. Par 4
Pituus 211 metriä. Par 5
Pituus 171 metriä. Par 4
Pituus 212 metriä. Par 4
Pituus 78 metriä. Par 3
Pituus 112 metriä. Par 3
Pituus 126 metriä. Par 3
Pituus 98 metriä. Par 3
Pituus 146 metriä. Par 3
Pituus 98 metriä. Par 3
Pituus 95 metriä. Par 3
Pituus 96 metriä. Par 4
Pituus 120 metriä. Par 3
Pituus 175 metriä. Par 5
Pituus 51 metriä. Par 3
Pituus 195 metriä. Par 4
Pituus 89 metriä. Par 3
Pituus 121 metriä. Par 4
Pituus 100 metriä. Par 4
Pituus 134 metriä. Par 5
Pituus 133 metriä. Par 4
Pituus 119 metriä. Par 4
Pituus 78 metriä. Par 3
Pituus 99 metriä. Par 3
Pituus 90 metriä. Par 3
Pituus 60 metriä. Par 3
Pituus 71 metriä. Par 3
Pituus 98 metriä. Par 3
Pituus 77 metriä. Par 3
Sinun täytyy kirjautua sisään kommentoidaksesi.
Ei voi muuta sanoa ku hattua nostaa 💪 Aivan käsittämätön paikka 💪 Pakko oli tulla ku lähelle päädyttiin lomaa viettämään. Väylä 15 vähän ihmetytti että pitää heittää ristiin, mutta muuten kokonaisuutena ihan helmi.
Kyllä nousee hattu päästä tolle porukalle joka tämän radan tekemisestä ja hoitamisesta vastaa. Ihan käsittämättömän hienoja väyliä. Kippis kyllä fribaajan taivas.Heittämällä Suomen hienoin rata.
Rata on hyvin hoidetta ja haastava pelata ainakin itselle. Suosittelen tulemaan kokeilemaan !!
Kippis pro on hieno rata maisemallisesti ja tykkään tosi paljon. Väylät ovat selkeitä ja mörrit ihan kauheita. Vinkki on siis se, että pysy väylillä, jos olet kaltaiseni amatööriheittäjä ja ota suosista muutama bogi korttiin. Radalla on kaksi ”pakkopituus heittoa” vesilaitoksen rotko sekä päätössaari ja niistä suoriutuu sitten, kun riittää kättä 80+ heittää. Muuten väylät ovat selkeitä ja vähemmän heittäneenkin pelattavissa. Mielestäni erinomainen rata siehen kohtaan, kun alkaa kisavarvasta kutkutella ja haluaa pikkupuisto neppailuja vaativamman radan koetella kykyjään. Liikayrittämisellä –> lipsuja mörriin saa kippis prolta tosi rumaa lukua korttiin. Malttiheitoilla hyväksyä se, että par on hyvä ja bogikin ihan okei itte pääsen maltilliseen lukuun plussia. Kippiksen pro on upea rata siirtyä satunnaisesta heittelijästä tosiharrastajaksi ja haaste on lievää vahvempi sekä kiinnostava. Suosittelen.
P.S.
Kippiksen amaleiska on myös hyvä ja sopii tarkkusheittoharjoitteluun siehen kohtaan, kun käsi ei vielä riitä heittää kauaskauas…. Siel on lyhyemmät väylät, mutta pahat mörrit vaanii, jos et heitä väylien muotoisia heittoja. Suosittelen sitäkin.
En tainnu äsken vielä mainita, että Kippiksen molempien ratojen heitoissa on eduksi olla jokseenkin tasavahva heittää sekä forea että rystyä. Se ”helpottaa elämää” Kippiksen kurviväylillä ja prolla on muutama väylä, joilla saa isokätisetkin liipasta täyttä distanssidraiverilla.
Kiitos Ari, nähdään radall. Kippis!
Kyllähän tää asettaa mittarin rata standardille minusta ainut rata mille voi antaa 5 tähteä. Täälä haluaa jokainen käydä😎
joopajoo, ratahan on hieno ja todella hyvin ylläpidetty. Koko alue on makee! Kyllä tänne ilman muuta kannattaa tulla pelaamaan mutta kyllä tuo ns AM rata olisi ollut järkevämpi päätös pelata omalle kädelle. Paljon ob:ta ja pitkiä väyliä sekä metsässä että myös avaralla. Kivaa oli heittää ns korkealta alaspäin
No onpa rata! Suunnitelu ja toteutus erinomaiset. Ei heinikkoa kyllä. Sopii erityisesti kovakätiselle. Ei mitään valittamista. Opasteet erinomaiset. 6/5.
Ei mitään valittamista paitsi omat heitot
HIENO rata ja vaativuutta löytyy useissa väylissä! Miinuksena väylän 16 heitto alhaalla olevan väylän 15 yli… Väylät viimeistelty jopa kantojen poistoa myöten. Alueella upea ratojen kokonaisuus!
Rata mintissä ja toisenakin kertana todella upea rata pelata. Jyrää kyllä vahvasti parhaana ratana heti Järvan jälkeen. 6/5
No nyt on viimeisen päälle rata. Ehdottomasti Suomen parhaimpiin ratoihin kuuluva rata. On haastava tuo Pro versio mutta myös selkeä. Tästä tulee joka kesäinen käynti kohde vaikka matkaa onkin useampi sata kilometriä. Kannattaa tulla kauempaakin koska kohtuu järkevän matkan sisällä hyviä ratoja.
Ehdottomasti Suomen ratojen eliittiä! Puitteet enemmän kuin kunnossa. Löytyy lukematon määrä treenikoreja putteihin, verkko draivilämmittelyyn, todella monta layuouttia. Itse pelasin PRO BLUE, mikä on pisin ja ilmeisesti haastavin. Riittävän haastava rata, jonka varmasti saa myös ei-pro mukavaan tulokseen pienellä harjoittelulla. Erittäin kauniit maisemat pelata, kuvankauniita väyliä, mukavan vaihtelevaa maastoa.
Asettaa riman kaikille Suomen radoille! Vaikka asun satojen kilometrien päässä, niin tulen tänne uudestaan pelkästään tämän radan takia. Kiitos paikallisille tekijöille ja seuralle uskomattoman hienosta työstä suomalaisen frisbeegolffin eteen!
Kerrassaan hieno ja monipuolinen rata. Vahva 4. Käydessämme oli muutamalle väylälle syntymässä uusia ja varsin näyttävän näköisiä teepaikkoja, mikä hyvä sillä muutama nykyinen jo parhaat päivänsä nähnyt.
Vahva 4/5…hieno ja hyvin suunniteltu kokonaisuus. Karttalinkki vie suoraan parkkipaikalle, mistä on hyvä lähteä kierrokselle. Rata suorastaan toivottaa sinut tervetulleeksi. Väylät ovat todella monipuolisia, pitkiä siivuja, tarkkoja neppejä, hysseä ja antsaa (sekin hyssessä). Heittovalikoimaa sai käyttää monipuolisesti. Erityisesti pitkät par4-väylät palkitsevat, mikäli heitot onnistuvat. ?
Muutamat lyhemmät väylät olivat turhaa täytettä, esimerkiksi väylä 10. Lisäksi muutamat väylät risteävät keskenään ja pelaajan tulee huomioida erityisen tarkkaan pelaajat toisilla väylillä. Fore-huudon käyttö enemmän kuin suotavaa.
Maasto on helppokulkuista vaikka korkeuserojakin löytyy. Jonkin verran aluetta on roskattu, pelaajien toivoisi hoitavan vastuunsa hienon radan eteen.
Rataa kehitetään varmasti jatkossakin, ja rata tulee varmasti täyttämään laadukkaan kisaradan vaatimukset. Kierroksesta jäi positiiviset fiilikset ja pitää tulla uudestaankin käymään – pari väylää jäi harmittamaan. ?
Ei moitteen sijaa radassa. Ei yhtään huonoa väylää mutta paljon tosi hienoja väyliä. Monipuolinen rata ja puitteet kunnossa.
Onhan huikea rata – haastetta riittää, mutta on vähemmän pelanneellekin kiva pelata. Erinomainen rata jos on eritasoisia pelaajia poruukassa. Kovemmillekin riittää koetinkiviä, mutta ei myöskään ole veden ylityksiä tms. jotka saavat heikomman pelaajan kiekot vähiin ja matin lompakkoon. Miljöö on hieno, avointa hoidettua puistoa ja metsää. Väyliä pikkunätistä neppailusta liidätysnautiskeluun. Meille se vetonaula, joka saa käymään Heinolassa.
Kisat kävin pelaamassa ja lay out oli 18 väylää. En kaipaa niitä lisä väyliä. Huikee rata, puitteet kunnossa ja sitä ihanaa OB tikkua. Pakko arvostaa +++
Erittäin monipuolinen ja laadukas, sopivan haastava rata. Paras rata jossa olen pelannut. Löysin vain yhden korjattavan asian, väylän 20 teepaikka osoittaa aavistuksen ylöspäin, vaikka itse väylä heitetään alaspäin. Vaikeuttaa avausheittoa hieman, toki se voi olla myös tarkoituksella?
Heinolassa osataan näemmä muutakin kuin soittaa punkkia, eli rakentaa fribaratoja. Tämä rata on nimittäin aivan loistava ja huippukunnossa.
Todella monipuoliset ja laadukkaat väylät, joista mikään ei ärsytä vaan epäonnistumisista saa syyttää vain omaa kättä. Sopii niin aloittelijoille kuin kokeneillekin viskojille. Ob-tikut ovat aina perusteltuja, eivätkä ob-alueet ole liian tiukkoja. Tiipaikat pääosin priimaa.
Käytiin eilen taas pitkästä aikaa Kippasuolla heittämässä ja voi kyllä sanoa että on kyllä huikeassa kunnossa rata tällä hetkellä !!
Radan ylläpidosta vastaavat talkoolaiset tehneet todella hienoa duunia.
Mielestäni Suomen paras rata tällä hetkellä.
Tämän radan eteen on vuodatettu niin verta kuin kyyneletäkin ja silti pelaaminen on jäänyt toissijaiseksi.
Tulkaa ihmeessä käymään, kaikki palaute otetaan vastaan ja mietitään miten voidaan palvella mahdollisimman hyvin kaikkia.
Sopivasti korkeuseroja, avointa nurmea sekä tiukkaa puuränniä. Tykkäsin kovasti ja uudestaan on päästävä.
Hyvä metsärata. Reilusti korkeusvaihtelua ja kuntoa kohottavia väyliä. Niittyväylät hieman toistivat toisiaan, mutta sopivat kokonaisuuteen hyvin. Tiit hyvässä kunnossa ja opasteet toimivat (niiltä osin kun vandaalit eivät olleet rikkoneet). Tarkkuus on valttia, samoin pitkät heitot.
Kävin kosteahkon syyspäivän kunniaksi vierailemassa täällä ja kyllä kannatti. Tämä meni kyllä kaikessa mahtavuudessaan ihan käymieni Suomen ”rispiiratojen” kärkeen. Monipuolista, avaraa, ahdasta ja ei yhtään ns. huonoa väylää. Väyläpituudet mukavia (par4:sia riittävästi ja joutui oikeasti golfaamaan) ja pakkokakkoset loistivat poissaolollaan. Toki pirkkomahkuja oli, mutta vaativat hyviä heittoja. Jotain kertoo sekin, että oma kierrokseni meni penkin alle, mutta fiilis oli loppuun asti iloinen, koska väylät olivat niin positiivinen yllätys. Osa väylistä aika lähekkäin toisiaan, mutta näkyvyys on molempiin suuntiin hyvä ja suoja-aitoja oli riittävästi. Tästä mallia monelle radalle!
Hieno, hieno rata. Monipuolisia väyliä. Pitkissäkin metsäväylissä vaihtelua, osa kapeampia, osa leveämpiä, osa suorempia, osa mutkaisempia. Muutama avoimempi väylä siinä ”kentällä”. Korkeuseroja käytetty hienosti hyväksi, vaikka ei sinne olisi ehkä ihan joka monttuun tarvinnut mennä, mutta hyvä näinkin. Pari väylää, muistaakseni 15 ja 17 ovat todella komeita avata, kun onnistuneen heiton liitoa pääsee hienosti seuraavaan mäen päältä. Samoin väylän 10 jännittävä avaus montun reunalla olevaa koria kohti on samaan aikaan hieno ja hiostava.
Ihan parasta! Seura on tehnyt todella upeaa työtä kentän eteen. Kaikki väylät ovat todella siistissä kunnossa, ei ole pitkää heinikkoa, ei pusikkoja, ei risukkoja missään. Itse radassa riittää haastetta ihan jokaiselle. Toki huipputulos vaatii huippuosaamista, mutta mielestäni kenttä soveltuu tässä kunnossa heikompi tasoisellekin pelaajalle. Vaikka heitot vähän karkaisivatkin, pelaaminen on nopeaa, kun kiekkoja ei tarvitse olla koko ajan etsimässä. Plussaa myös siitä, että kentällä ei ole yhtään keinotekoista vaikeutusta, joissa kiekko pitää saada johonkin tiettyyn pisteeseen, jos haluaa välttää rangaistukset. Siinäkin mielessä rata sopii kaiken tasoisille pelaajille. Aina kun Heinola osuu omalle kulkureitille, ehdottomasti pistäydyttävä pelaamaan. Suosittelen!
Hieno, hieno, hieno rata! Himpun verran turhan vaikea meikäläisen taitotasolle, mutta edes ne lukemattomat metsään karanneet heitot eivät haitanneet. Harmi vaan, että matkaa tulee niin paljon että tuskin pääsee käymään kovin usein…
Pari ihan pientä kritiikkiä – opasteita seuraavalle tiille saisi olla paikka paikoin vähän paremmin ja välillä siirtyminen väylältä toiselle menee himpun verran turhan läheltä heittolinjoja… Mutta näidenkin murinoiden jälkeen Kippasuo on varmasti parhaita pelaamiani ratoja. Jos vaan suinkin satut nurkille, suosittelen lämpimästi.
Kippasuo on nykymuodossaan tosiaan eräs hienoimpia heittämistäni runsaasta 50:stä radasta. Kun ylläpitokin tuntuu nykyään olevan hyvissä kantimissa, ei entisajan nokkospuskien kaivelua tarvitse enää pelätä karanneiden heittojen jälkeen. Selkeät opasteet ja vaihtelevan haastavat, mutta eivät tajuttoman vaativat väylät tekevät radan heittämisestä miellyttävän kokemuksen. Fyysistä rasitustakin tulee sopivasti, sillä korkeuseroja on matkalla mukavasti. Jotain urheilun tapaistahan tämän on tarkoitus olla, vaikka pilke silmäkulmassa pelataankin! Onnittelut Heinolan joukoille hyvästä työstä 🙂
Upeat väylät ja vaihtelevat korkeudet, tykkään! Rataa oli juuri siistitty ja koreihin laitettu selkeät nuoliopasteet, jotka osoittavat seuraavan tiin suunnan. Yksi parhaimmista radoista 🙂
Ainoa miinus tulee tässä: ”extra-väylä 22”, vähän rankempi tuuli ja kiekko kaartoi jyrkästi ryteikköön (tiiltä katsottuna vasemmallla…doh), yli metrinen nokkos-, yms. pusikko ei houkutellut kiekon perään, kun oli shortsit jalassa (eikä ollut viikatetta mukana ;). Joten, jos joku löytää oranssin Innovan Champion Blizzard TeeDevil:n, niin siinä on yhteystietoni mukana 😀
Sainkin soiton ja TeeDevil oli löytynyt 🙂 Paljon kiitoksia löytäjälle! (joka ei nimeänsä kertonut puhelimessa) 🙂
Viime kesän retkellä täällä vierailtiin, varmasti vielä joskus uudestaan. Hienoja ratoja!
Todella hieno ja monipuolinen rata. Täältä löytyy aukeaa, metsää, ob-keppejä, korkeuseroja, lättänää, mandoja, pandoja ja vaikka mitä. Paikallinen seura selkeästi osaa hommansa ja radan suunnittelu ja ylläpito on kympin arvoista. Varatkaa riittävästi juotavaa messiin, tätä settiä ei viskellä viidessä minuutissa. (rata ei oikeasti sisällä pandoja, innostuin liikaa)
Kiitos palautteesta! Pandoja 😀 😀 😀 Oletko löytänyt salaiset suunitelmamme? 😛
Tässä rata mikä palkitsee hyvistä heitoista ja pistää kasetin sekaisin jos hieman lipeää, mukavasti korkeuseroja ja vaihtelevia väyliä 5/5
Kiitos kommenteistasi, jotka pitävät paikkansa täysin. Rata on suunniteltu siten, että maltti on valttia ja kasetti kuumana kippiksellä saa vain lisää tulosta.
Tervetuloa!
Tännekkin voisitte päivittää väylien mitat ja par tulokset kohdilleen, myös tuo uusi rata kartta ois ihan jees
Jukka, tiedot päivitetty! 🙂