"Kaikki Suomen frisbeegolfradat yhdessä paikassa."

Anttilanrannan frisbeegolfrata

Radan kuvaus

Talvipelattavuus ei tiedossa

Anttilanrannan frisbeegolfrata on 14-väyläinen puistorata Alavieskan keskustan läheisyydessä. Radalla ei ole autoille paikoitusaluetta, mutta viereiselle huoltoasemalle voi pysäköidä.

Radan tiedot

  • Osoite

    Ojapolku 1
    85200 Alavieska


  • Rata kartalla

  • Perustettu

    2015

  • Korit

    DiscGolfPark-maalikori

  • Väylien määrä

    14

  • Heittopaikat

    TeePad

  • Pinnanmuodot

    Tasainen, vähän korkeuseroja

  • Opasteet

    TeeSign

  • Ratatyyppi

    Puistorata

  • Ylläpito

    Kuukausittainen

  • Ratamestari

    Tomi Visuri, Ville Nurkkala

  • Suunnittelija

    Riku Sipilä

  • Ilmainen/maksullinen

    ilmainen

  • Lisätietoja

  • Talvipelattavuus

    Ei tiedossa

Väyläkuvaukset

Anttilanrannan frisbeegolfrata

Ratakartta

Väylä 1: Anttilanranta #1

Pituus 65 metriä. Par 3

Väylä 2: Anttilanranta #2

Pituus 102 metriä. Par 3

Väylä 3: Anttilanranta #3

Pituus 58 metriä. Par 3

Väylä 4: Anttilanranta #4

Pituus 66 metriä. Par 3

Väylä 5: Anttilanranta #5

Pituus 98 metriä. Par 3

Väylä 6: Anttilanranta #6

Pituus 72 metriä. Par 3

Väylä 7: Anttilanranta #7

Pituus 100 metriä. Par 3

Väylä 8: Anttilanranta #8

Pituus 93 metriä. Par 3

Väylä 9: Anttilanranta #9

Pituus 67 metriä. Par 3

Väylä 10: Anttilanranta #10

Pituus 54 metriä. Par 3

Väylä 11: Anttilanranta #11

Pituus 130 metriä. Par 4

Väylä 12: Anttilanranta #12

Pituus 65 metriä. Par 3

Väylä 13: Anttilanranta #13

Pituus 57 metriä. Par 3

Väylä 14: Anttilanranta #14

Pituus 78 metriä. Par 3

Yksi arvostelu radalle “Anttilanrannan frisbeegolfrata

    Hiukan erikoisempi puistorata. Pistimme automme parkkiin läheisen huoltoaseman pihaan, josta on pieni kävelymatka radalle. Huoltoasema on samalla puolella isompaa tietä kuin väylät 1 – 6 ja 9. Jotkut väylät menevät ristiin, joten muita heittäjiä täytyy varoa. Lisäksi ikivästi väylän 3 lähellä on kota jota saa varoa. Tiit ja väyläopasteet kunnossa ja rata siisti, mutta ratasuunnittelussa olisi voinut hiukan vielä panostaa enemmän vaarojen välttämkseksi.

Vastaa